14:16|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 04 اردیبهشت 1401 - 13:40
کد خبر: 17842
یادداشت:

انتقال میدان‌ میوه و تره‌بار؛ پروژه‌ای فراموش شده در کلانشهر ارومیه

چند سالی است که احداث میدان میوه و تره بار جدید در جاده شهید کلانتری ارومیه توسط مسئولان شهری مطرح شده است ولی متاسفانه طی این مدت هیچ تغییری در روند اجرا و تکمیل این پروژه حاصل نشده و موجب گله‌مندی اکثریت شهروندان شده است.
انتقال میدان‌ میوه و تره‌بار؛ پروژه‌ای فراموش شده در کلانشهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، مهرماه سال 99 رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و محصولات کشاورزی شهرداری ارومیه از آغاز احداث میدان میوه و تره بار جدید در این شهر خبر داد ولی متاسفانه با گذشت دو سال، تکمیل آن در حد یک وعده باقی مانده و جز یکی از پروژه‌های نیمه تمام شهری محسوب می‌شود.

بنابر اعلام مسئولان مربوطه زمین اختصاص یافته برای احداث این پروژه به مساحت ۱۲۰ هکتار در جاده شهید کلانتری بوده و با دارا بودن درمانگاه، سردخانه، باسکول و بازارچه آبزیان و گل و همچنین خدمات رفاهی و ورزشی بزرگترین میدان در سطح کشور خواهد بود.

متاسفانه اجرای طرح پیشنهادی جهت احداث میدان میوه و تره بار جدید در ارومیه همانند دیگر پروژه‌ها در مدت زمان تعیین شده، تغییری در روند ساختار فعالیت میدان‌بار ایجاد نشده و وعده متولیان امر برای جابه‌جایی این پروژه هنوز به جایی نرسیده است.

با وجود اینکه بارها و بارها بحث انتقال و اجرای عملیات و تکمیل پروژه میدان‌بار جدید ارومیه توسط رسانه‌ها پیگیری شده اما همچنان مسئولان سکوت پیشه کرده و توجهی به اتمام این پروژه ندارند.

سخن آخر اینکه وعده جابجایی میدان‌بار ارومیه امید بسیاری در دل کشاورزان و غرفه داران این شهر ایجاد کرد و لحظه‌شماری برای افتتاح این پروژه شروع شده بود اما از آن زمان تاکنون هیچ تغییری حاصل نشده و شهروندان در فصل برداشت شاهد ترافیک در این مسیر هستند که انتظار می‌رود مسئولان ذیربط جهت بهبود روند عرضه و تقاضا، اتمام پروژه را تسریع بخشند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید