13:49|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اسفند 1400 - 13:51
کد خبر: 17788
یادداشت:

بهسازی آسفالت معابر؛ معضلی فراموش شده و دیرینه در کلانشهر ارومیه

کم توجهی به اصول اساسی در زیرسازی معابر و خیابان ها و به تبع آن کیفیت بد آسفالت ها از جمله مشکلاتی است که مسئولان شهری همواره نسبت به اصلاح آن بی توجه می باشند که این امر گله مندی اکثریت شهروندان را به دنبال داشته است.
بهسازی آسفالت معابر؛ معضلی فراموش شده و دیرینه در کلانشهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، توجه به زیبا سازی فضای شهری و حفظ زیرساخت های آن از جمله مواردی است که رعایت آن میتواند در پیشرفت و توسعه شهری اثرگذار باشد.

ارومیه کلانشهری که با گذشت سالها همچنان از داشتن خیابانهایی استاندارد با آسفالت مناسب رنج میبرد؛ این مسئله بارها توسط این پایگاه خبری مطرح شده ولی سهم آن وعده های تکراری مسئولان بوده  که تا کنون تحقق نیافته اند.

وضعیت موجود آسفالت معابر و خیابانها، گله مندی بسیاری از رانندگان را به همراه داشته و طبق اظهارات آنها وجود کنده کاری ها و ترمیم نامناسب آن  موجب خسارت های مالی فراوانی به آنها شده است.

در ادامه نیز لازم به ذکر است که با گذر از سطح شهری ارومیه شاهد سرعتگیرهایی خواهیم بود که کاملا غیراستاندارد میباشد و ضعف مدیریتی مسئولان شهری را به رخ هر مخاطبی میکشند.

اکنون با فرارسیدن سال نو انتظار میرفت متولیان امر جهت افزایش ظرفیت گردشگری شهر، اندکی از وعده های مطرح شده خود را عملی کرده و روزنه امیدی در دل مردم به وجود می آورد.
کلام آخر اینکه شهروندان از وضعیت نامناسب آسفالت خیابانها و معابر به ستوه آمده و خواستار نقطه پایانی برای رفع این معضل می باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید