00:10|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1400 - 10:15
کد خبر: 17718
مدیر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای :

پایانه مرزی رازی تا پایان بهار سال آینده آماده بهره برداری کامل می شود

مدیر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از بهره برداری کامل پایانه مرزی رازی تا پایان بهار سال آینده خبر داد.
پایانه مرزی رازی تا پایان بهار سال آینده آماده بهره برداری کامل می شود

به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز ، مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان ها و مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با همراهی آقای مهندس ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل ‌‌و نقل جاده ای آذربایجان غربی از پایانه مرزی رازی شهرستان خوی در آذربایجان غربی بازدید کردند.

حسین حداد زادگان ، مدیر کل دفتر فنی و امور پیمان های سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای در این بازدید از بهره برداری کامل پایانه مرزی رازی تا پایان بهار سال آینده خبر داد و گفت: احداث ساختمان اصلی مسافری و تجاری با زیربنای مفید ۸۲۲۸ متر مربع در سه طبقه و محوطه مربوطه در دست اقدام بوده که کلیه عملیات عمرانی آن رو به اتمام است.

وی‌ادامه داد: پایانه مرزی رازی یکی از شکیل ترین و منحصر بفرد ترین پایانه های مرزی کشور است که بهره برداری از آن گامی مهم در چشم‌انداز ۳۰ میلیارد دلاری توسعه مبادلات ایران با ترکیه خواهد بود.

این مقام مسئول اضافه کرد: پیش بینی های لازم برای محوطه سازی مناسب بویژه ایجاد بسترهای اطلاع رسانی و تلویزیونی در ابعاد بزرگ با نگاه رو به آینده انجام و به زودی اعتبارات لازم در این خصوص نیز تخصیص خواهد یافت.
 
منصور فخاران، مشاور ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز در این بازدید توسعه و بهسازی پایانه های مرزی و اطلاع رسانی اصولی این رویدادهای بزرگ عمرانی را گامی مهم در راستای نهادینه سازی مصوبه دولت در مدیریت یکپارچه پایانه های مرزی توسط سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده ای عنوان کرد.

وی ادامه داد : سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای عهده رسالت های بزرگی در کشور از منظر خدماتی، عمرانی، امدادرسانی و حمل و نقل کالاهای اساسی و مدیریت بحران بوده که نشان از اهمیت و جایگاه ویژه این سازمان در اعتلای کشور و توسعه اقتصاد است.
 
ارسلان شکری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این بازدید با اشاره به تردد نزدیک به سه هزار مسافر بصورت روزانه از پایانه مرزی رازی گفت : بهره برداری از طرح جامع پایانه مرزی رازی سطح کیفی خدمات به مترددین از این مرز مهم را به صورت چشمگیری ارتقا خواهد داد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید