11:19|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1400 - 13:48
کد خبر: 17698
یادداشت:

سبزپوشان ناجا، حافظان امنیت در جامعه

نظم و امنیت عمومی موجود در جامعه مدیون و مرهون تلاش‌های شبانه روزی و رصد دقیق پرسنل خدوم نیروهای مسلح بوده و شهروندان و عوامل رسانه در ارومیه همواره قدردان زحمات آن‌ها می‌باشند.
سبزپوشان ناجا، حافظان امنیت در جامعه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، تولید و حفظ امنیت از مهم‌ترین مقولاتی است که از دیرباز تا کنون جزء مسئولیت دولت‌ها و نیروهای امنیتی به ویژه پلیس بوده و اینک امنیت پایدار استان مرهون خدمات و زحمات فرماندهان و کارکنان نیروی مسلح می‌باشد.

طی دو روز گذشته رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان آذربایجان غربی از دستگیری عوامل نزاع و درگیری منجر به قتل ٢ نفر در یکی از روستاهای ارومیه در کمتر از 48 ساعت خبر داد که عملکردی قابل ستایش بوده و یقینا بیانگیر نقطه قوت نیروهای امنیتی در تقابل با قانون شکنان، بزهکاران و هنجارشکنان می‌باشد.

با توجه به تلاش بی وقفه و رصد دقیق سبز پوشان نیروی انتظامی، آذربایجان‌غربی با وجود همسایگی با ۳ کشور و موقعیت استراتژیک‌ خاص، از جمله امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

در ادامه لازم به ذکر است که آرامش و احساس امنیت شهروندان در جامعه نتیجه رشادت‌های کارکنان خدوم نیروی پلیس در ماموریت‌های مختلف و خطیر و زحمات شبانه روزی آنان در راستای برقراری تامین نظم و امنیت می‌باشد.

خوشبختانه امروزه با توجه اقدامات انجام شده در حوزه دستگیری و در هم زدن باند هنجارشکنان توسط نیروهای پلیس، شاهد آن هستیم که ارتکاب جرایم در استان کاهش پیدا کرده و این مسئله را مدیون زحمات آنان می‌باشیم.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید