18:35|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 05 اسفند 1400 - 12:09
کد خبر: 17695
یادداشت:

انجام عملیات از سوی ادارات خدمات رسان در ساعات پرتردد شبانه روز، عاملی جهت تشدید ترافیک شهری

خیابان های اصلی به جهت ترافیک بالا از اهمیت ویژه ای برای شهرها برخوردارند و بروز هر گونه ایراد یا نقص در آن ها قطعا موجب کندی یا ضعف در تردد خودروها می شود.
انجام عملیات از سوی ادارات خدمات رسان در ساعات پرتردد شبانه روز، عاملی جهت تشدید ترافیک شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در دید عموم مردم ادارات خدمات رسان همیشه به عنوان تخریب گر معابر و خیابان ها به حساب می آیند، اما آن ها نیز برای اصلاح،تعویض و یا توسعه شبکه های مختلف این گونه فعالیت های را انجام می دهند که نتیجه آن به نفع شهروندان است.

با توجه به اینکه بسیاری از عملیات ادارت خدمات رسان در مرکز شهر و مکان‌های پرتردد انجام میگیرد کنده کاری های بوجود آمده یا انجام هرگونه عملیات دیگر موجب کندی رفت و آمد خودروها و کلافگی مردم شده است.
 
  مسلما هر شهری با توسعه جمعیت نیاز به توسعه زیرساخت‌های اساسی هم دارد اما متاسفانه  با توجه به افزایش جمعیت بی رویه در ارومیه این امر مهم به حقیقت نپیوسته است.

متاسفانه این روزها بسیاری از شهروندان ارومیه ای  از فعالیتهای برخی از ادارات خدمات رسان در زمانی که اوج تردد در ساعات شبانه روز است گلایه مند هستند و اظهار دارند: باید بسیاری از این شرکتها و ادارات به این مسئله مهم توجه داشته باشند که هر گونه فعالیتی در ساعات پرتردد شبانه روز به جز در مواقع اضطراری باعث تشدید ترافیک در شهر می‌شود و این امر ممکن است عواقب جبران ناپذیری مانند تصادف و ... را برای شهروندان به همراه داشته باشد.

کلام آخر اینکه، قطع به یقین خدمات ارائه شده بسیاری از ادارات و شرکتهای خدمات رسان بر مردم این شهر رپوشیده نیست اما به جز در مواقع استثنایی انجام این چنین دعملیاتی باعث ایجاد ترافیکهای سنگینی در سطح شهر خواهد شد؛ پس ضرورت دارد بساری از ادارات و شرکتها که به نحوی با این موضوع در ارتباط هستند در زمانی که کمترین تردد در سطح شهر صورت می‌گیرد به ارائه خدمات و اجرای عملیات بپردازند.




 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید