20:46|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 بهمن 1400 - 12:58
کد خبر: 17626
یادداشت:

به ستوه آمدن شهروندان ارومیه‌ای از اوضاع آشفته میدان ولایت فقیه

میدان ولایت فقیه به عنوان میدان قدیمی و تاریخی شهر ارومیه بیانگر نماد و هویت شهر بوده ولیکن بر خلاف نامی که بر روی آن نهاده شده است، تاکنون هیچ اقدامی از سوی مسئولان در راستای ساماندهی آن صورت نگرفته است.
به ستوه آمدن شهروندان ارومیه‌ای از اوضاع آشفته میدان ولایت فقیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، بارها وضعیت نامناسب میدان ولایت فقیه ارومیه توسط این پایگاه خبری مطرح شده است و کلکسیونی از معضلات مدیریت شهری در این میدان در جهت اطلاع رسانی به مسئولان شهری به نمایش گذاشته شده است.

موقعیت جغرافیایی این میدان به گونه‌ای است که شهروندان ناچارند هر چند وقت یکبار از آن عبور کرده و صحنه‌های ناخوشایند موجود در این میدان را نظاره‌گر باشند.

متاسفانه مرکز شهر ارومیه در بحث نظم شهری دارای مشکلات عدیده‌ای می‌باشد و با گذر از آن به صراحت می‌توان وجود مغازه‌های خرید و فروش حیوانات خانگی بدون هیچ نظارت بهداشتی، فروش عمده انواع سیگار و تنباکو و ... مشاهده کرد که بیانگر ضعف مدیریتی مسئولان شهری می‌باشد.

همچنین سدمعبرهایی که در ورودی خیابان امام و اطراف میدان وجود دارند؛ آلودگی بصری را برای این منطقه به ارمغان آورده است که در بحث ساماندهی مشاغل مزاحم، سهل‌انگاری مسئولان را نمایان می‌کند.

کلام آخر اینکه انتظار می‌رود مطرح نمودن این مسئله تلنگری برای مسئولان باشد و با برنامه‌ریزی دقیق بدنبال ساماندهی مرکز شهر ارومیه و رفع مشکل چندین ساله آن باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید