20:22|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 17 بهمن 1400 - 13:13
کد خبر: 17601
یادداشت:

جای خالی افتتاح پروژه های نیمه تمام در ارومیه

وجود پروژه‌های نیمه‌تمام شهری به عنوان چالش سال‌های اخیر در کلانشهر ارومیه به دغدغه‌ای اساسی برای مردم تبدیل شده است و انتظار می‌رود رفع موانع برای اجرای هر چه سریع‌تر آنها، در دستور کار مدیریت شهری و مسئولان این کلانشهر قرار گیرد.
جای خالی افتتاح پروژه های نیمه تمام در ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، با ورود به کلانشهر ارومیه در نگاه اول با پروژه‌های بزرگ نیمه‌تمامی روبه‌رو می‌شویم که متاسفانه سال‌هاست بر زمین مانده و در واقع به‌پایان نرسیدن این پروژه‌ها موجب مخدوش شدن‌ سیمای شهر و کاهش ایمنی ترددها شده‌است.

کمربندی دوم، پل آذربایجان و میدان امام‌خمینی ارومیه به عنوان مهمترین پروژه های ناتمام سال‌هاست نیمه‌تمام مانده و به‌دلیل حجم بزرگ پروژه، کارشناسان شهری معتقدند منابع مالی لازم دراختیار شهرداری قرار ندارد و باید به‌جای بودجه شهری، از بودجه ملی تأمین اعتبار شود.

گذشته از بر زمین ماندن این پروژه های عظیم در ارومیه می‌توان به عدم افتتاح تالار مرکزی ارومیه، پروژه ناتمام شهر بازی چی چست، پارک سلامت، بوستان حلاوت‌کار(ویژه بانوان) تله کابین و ده‌ها پروژه ناتمام دیگر در این کلانشهر اشاره کرد که همواره باعث نارضایتی شهروندان ارومیه شده است.

در واقع، کلانشهر ارومیه سردرگم و نابه سامان از پروژهای‌هایی است که مدت زمانی برای عده‌ای از مدیران اولویت بوده است و علی رغم همه هزینه‌هایی که داشته همچنان نیمه‌تمام رها شده است.

سخن آخر اینکه، ارومیه نیازمند برنامه‌هایی با چشم‌انداز کوتاه و بلند مدت در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و حمل و نقل است؛ در واقع پروژه‌های نیمه تمام و ناتمامی که در حال حاضر وجود دارد قطعا حاصل عدم مدیریت و سهل انگاری مسئولان گذشته و حال این کلانشهر می‌باشد.





 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید