05:33|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1400 - 13:04
کد خبر: 17334
یادداشت:

لزوم رسیدگی به آسفالت معابر و کوچه‌های شهری ارومیه

رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر و کوچه‌های شهری ارومیه به ویژه در حاشیه شهر همواره یکی از مطالبات اصلی شهروندان بوده و مشکلاتی زیادی برای عبور و مرور مردم و رانندگان به وجود آورده است.
لزوم رسیدگی به آسفالت معابر و کوچه‌های شهری ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، سالهاست کوچه و خیابان‌های سطح شهری ارومیه از لحاظ آسفالت و زیرسازی از شرایط مطلوبی برخوردار نیستند و این موضوع در سال‌های اخیر همواره مورد گلایه شهروندان بوده است.

امروزه با گذر از خیابان‌ها و معابر شهری خواهیم دید که انگار سالیان سال است رنگ آسفالت را به خود ندیده‌اند تا جایی که بیشتر رانندگان برای جلوگیری از خراب شدن ماشین خود از مسیرهای مخالف استفاده می‌کنند که این کار می‌توانند موجب بروز تصادفات شود.

متاسفانه بسیاری از خیابان‌ها و معابر شهر بارها توسط برخی از شرکت‌ها حفاری شده که بدون ترمیم رها شده و در مواردی هم بدون زیرسازی به شکل غیراصولی ترمیم شده است که برای تردد ساکنین مشکلات بسیاری را ایجاد می‌کند.

متاسفانه بی‌توجهی مسئولین مربوطه نسبت به وضعیت عمران شهری برای شهروندان آشکار است، کوچه‌ها و خیابان‌های شهر مملو از چاله و دست‌اندازهایی است که هیچ اقدامی برای بهسازی آن‌ها انجام نمی‌گیرد.

باتوجه به پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند مگر مسئولان در این شهر رفت و آمد نمی‌کنند و وضع نامناسب آسفالت معابر و کوچه‌های شهر را نمی‌بینند پس چرا اقدام موثری دراین زمینه انجام نمی‌دهند و همچنان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند؟

در پایان لازم به ذکر است که با رسیدن فصل سرما و آغاز بارش‌ها امسال هم مشکلات تردد شهروندان ادامه دارد و باید دید که آیا وعده‌های مسئولین برای روکش آسفالت محلات و کوچه‌های شهر بالاخره محقق می‌شود یا همچنان در حد یک وعده توخالی باقی می‌ماند؟

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید