16:41|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1400 - 12:11
کد خبر: 17201
گلایه شهروندان از وجود انبارهای ضایعات؛

فریاد بی‌جواب شهروندان خیابان خرمشهر ارومیه

یکی از معضلات پیچیده‌ در کلانشهر ارومیه وجود انبارهای ضایعات در خیابان خرمشهر می‌باشد که علاوه بر ایجاد اخلال در سیستم آمد و شد سریع، اشکال نامتعارف و نازیبایی را برای شهر به ارمغان آورده‌اند.
فریاد بی‌جواب شهروندان خیابان خرمشهر ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، یکی از معضلاتی که طی چندین سال گذشته در کلانشهر ارومیه به چشم می‌خورد، فعالیت ضایعات فروشان واقع در خیابان خرمشهر می‌باشد که شرایط نابهنجاری را برای ساکنین آن منطقه از نظر بهداشتی، آلودگی صوتی و مخدوش شدن زیباسازی شهری ایجاد کرده است.

شهروندان ساکن در خیابان خرمشهر نسبت به فعالیت ضایعات فروشان و مشاغلی که حضورشان در درون شهر جایز نمی‌باشد؛ گلایه‌هایی دارند اما مسئولان همچنان نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند و این بی‌تفاوتی به این معضل دامن می‌زنند.

از طرفی هم آثار اقتصادی و درآمدزایی این کار را برای افرادی که در این حوزه مشغول هستند را نمی‌توان انکار کرد، کاری که با زندگی آن‌ها عجین شده و از این طریق امرار معاش می‌کنند.

احداث مکانی مشخص که برای شهروندان مزاحمتی ایجاد نشود و اشتغال این افراد نیز به خطر نیفتد، ضرورتی است که طی سال های اخیر بارها توسط رسانه و شهروندان مطرح شده که متاسفانه تاکنون بی‌جواب مانده است.

ضایعات فروشی مشاغلی که ساماندهی آن در گوشه ای از کلانشهر ارومیه چندین سال است ضروری به نظر می‌رسد و می‌توان با احداث مکانی مشخص که برای شهروندان مزاحمتی ایجاد نشود، بایستی این واحد‌ها ساماندهی شوند بطوری که اشتغال این افراد نیز به خطر نیفتد.

در پایان شایان ذکر است که طی پیگیری‌های این پایگاه خبری مبنی بر پاسخگویی مسئولان شهری نسبت به ساماندهی ضایعات فروشات خیابان خرمشهر، هیچگونه پاسخ قانع کننده‌ای دریافت نشده است.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید