10:33|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 10 مهر 1400 - 13:52
کد خبر: 17028
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:

قاچاق آرد،دلیل اصلی تشکیل صف های طولانی مقابل نانوایی های ارومیه

دلیل اصلی تشکیل صف های طولانی این روزها در مقابل نانوایی های ارومیه قاچاق آرد می باشد.
قاچاق آرد،دلیل اصلی تشکیل صف های طولانی مقابل نانوایی های ارومیه


به گزارش پایگاه خبری باریش نیوز،نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست صمیمی که با صاحب رسانه برگزار شد عنوان کرد: دلیل اصلی تشکیل صف های طولانی این روزها در مقابل نانوایی های ارومیه قاچاق آرد می باشد؛ آرد و گندم به مقدار کافی در استان وجود دارد ولی متاسفانه  نظارت کافی وجود ندارد.

 ذاکر در ادامه افزود : متاسفانه برخی نانواها آرد را با قیمت دولتی می‌خرند و در بازار با قیمت آزاد به فروش می رسانند در نتیجه منجر به پخت کم نانوایی ها و ایجاد صف های طولانی در مقابل نانوایی ها می شود.

سید سلمان ذاکر در ادامه اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی سرو که در مجلس تصویب شده بود و توسط شورای نگهبان رد شده بود؛ نهایتا با اصرار مجلس این طرح به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد که با حضور نمایندگان مجمع تشخیص مصلحت در سرو منطقه ویژه اقتصادی سرو، تصویب شده است و پیگیر ایجاد زیرساخت های لازم برای این طرح هستیم.

وی در ادامه به اهمیت انتخاب استاندار اشاره کرد و گفت: در جلسه دوم مجمع بین نمایندگان  نهایتا مابین اسامی انتخابی به ٢۶ نفر  معرفی شد و از میان این ۲۶ نفر نیز رای گیری شد که در نهایت از میان آنها سه نفر به وزارت کشور معرفی شدند.

نماینده مردم ارومیه در مجلس به ویژگی های مهم در انتخاب استاندار اشتره کرد و گفت: ما به دنبال استانداری بومی هستیم که آشنا به فرهنگ و آداب و رسوم استان باشد، وحدت گرا باشد، عقب ماندگی گذشته را جبران کند و جهادی باشد.

ذاکر در ادامه  با اشاره به اهمیت جاده های مواصلاتی در ارومیه گفت: طی نامه‌ای که به وزیر راه وشهرسازی داده شده مبنا بر این قرار داده شده که جاده مواصلاتی سه راه راژان تا زیوه را دوبانده نمایند و جاده سوله دوکل را نیز تعریض شود.

وی به ترافیک شدید در محور ارومیه- زیوه اشاره کرد و گفت: باید بستر های لازم برای گردشگری و جذب توریسم صورت گیرد و با فعالیت های عمرانی و آبادانی بستر وحدت و همگرایی را فراهم کنیم.

ذاکر در خصوص تقسیم شهرستان میاندوآب گفت: بهتر است که شهرستان های جدید در استان ایجاد شود؛ چرا که این امر باعث جذب اعتبار بیشتر و استخدام نیروهای جدید می شود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید