03:42|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 08 شهریور 1400 - 13:15
کد خبر: 16854
یادداشت:

تکریم ارباب رجوع در برخی از ادارات دولتی به فراموشی سپرده شده است

با وجود همه گیری ویروس کرونا و اعلام وضعیت قرمز در استان ، همچنان شاهد بی توجهی مردم به شرایط موجود و جمع شدن آنها در مکان های بسته به خصوص برخی ادارات دولتی و عدم رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی هستیم ، در این شرایط بی توجهی ادارات هم به آماده سازی خدمات به همشهریان و بی توجهی آنها به مناسب سازی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی اوضاع را وخیم تر از قبل کرده است.
تکریم ارباب رجوع در برخی از ادارات دولتی به فراموشی سپرده شده است

سرویس اجتماعی باریش نیوز، همیشه و در همه دولت ها ، حرف ها و وعده هایی از تکریم ارباب رجوع به میان آمده ، اما هیچ وقت این وعده ها عملی نشده و شاهد بی توجهی ها به این موضوع مهم بوده ایم.

درگیری هایی که مسئولان با مردم داشته اند و الفاظی که در موئسسات بین مردم و مسئولان به گوش می رسد حاکی از همین بی توجهی به ارباب رجوع است که این شرایط را به وجود آورده است.

بی توجهی کارمندان برخی از ادارات در ارومیه به این موضوع باعث شده گاهی شاهد طیف طولانی از ارباب رجوع در مقابل ادارات باشیم که باعث شیوع بیشتر کرونا می شود ،در این شرایط  اگر اعتراضی هم مطرح شود ، دیگر رسیدگی صورت نخواهد گرفت و مردم باید نه تنها نگران مبتلا شدن خودشان به خاطر یک کار اداری باشند بلکه باید قید انجام شدن کار خود را نیز بزنند.

گاهی با مراجعه به ادارات در تایم کاری شاهد فعالیت نکردن کادر می باشیم که مشغول انجام هر کاری غیر از رسیدگی به درخواست های ارباب رجوع هستند و این مزید بر علت افزایش شلوغی ها و جمع شدن مردم در محیط های بسته شده است که در این شرایط کرونایی ، موجب ایجاد نگرانی های زیادی می شود.

از مسئولان انتظار می رود گاهی اوقات سرزده و بدون اطلاع به ادارات رفته و رسیدگی کنند و علاوه بر برخورد های قانونی با این موضوع ، اندکی برای فرهنگ سازی تلاش کنند تا تکریم حق ارباب رجوع در ادارات به صورت ویژه و دائمی نهادینه شود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید