21:27|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1400 - 13:24
کد خبر: 16804
یادداشت:

نارضایتی مردم از عملکرد مرکز تعویض پلاک در روزهای کرونایی

آنچه این روزها شهروندان ارومیه‌ای را با مشکل روبه‌رو کرده است، مشکلات تعویض پلاک است که گریبان گیر مردم شده است . این معضل به عاملی برای از دست رفتن زمان گرانبهای مردم تبدیل شده است و هرروز بیشتر از دیروز نوبت دهی تعویض پلاک به تعویق می‌افتد و سوال اینجاست که مقصر کیست ؟؟
نارضایتی مردم از عملکرد مرکز تعویض پلاک در روزهای کرونایی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در این روزهای سیاه که کرونا زهر خود را به تک تک شهروندان زده است، مراکز تعویض پلاک نیز مورد هدف این ویروس منحوس واقع شده اند. امورات ساده شهروندی مردم با مشکلات بزرگ و کوچکی روبه‌رو شده است که نیازمند رسیدگی های لازم است. اما آنچه نصیب مردم می‌شود فقط آه و ناله و شکایت از شرایط است و نگاه‌های چپ مسئولانی که این شکایات را حتی به خود نمی‌گیرند. 

با توجه به شیوع کرونا، صف های طولانی تعویض پلاک به کلی منحل شده و سوال این است که چه روشی به عنوان روش پیشنهادی جایگزین این صف ها شده است. گویی آنچه از دست مسئولان بر می‌آید فقط پاک کردن صورت مسئله است و تمام ! از منظر آن ها با حذف صورت مسئله مگر کسی نیازمند حل مسئله است که نگران چیزی باشند ؟

اجتناب از برگزاری صف‌های تعویض پلاک شاید قدمی مثبت در این دوران پیک کرونایی باشد اما قطعا راه حل نیست. عدم نوبت‌دهی صحیح و تبعیض‌هایی که در نوبت‌دهی در حق مردم صورت می‌گیرد، صدای متقاضیان را در آورده و نمک روی زخم‌های سرگردان و بی مرهمشان می‌پاشد. مردمی که بدون حق انتخاب محکوم به ماندن زیر باران مشکلات شده اند، قطعا طلب آب ندارند ! و کاش و ای کاش که گوش مسئولی شنونده این امر باشد ...

مسئولانی که دم از دفاع از حقوق شهروندی می‌زنند، فراموش کرده‌اند برای حل مشکلات مردم آمده‌اند، نه برای افزودن به مشکلات آن‌ها. آن ها فراموش کرده‌اند جماعتی چشم انتظار وعده‌های آن ها هستند و این موضوع هرروز بیشتر بر تن بی‌جان این مردم زخم می‌زند ...

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید