00:47|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 21 تیر 1400 - 13:06
کد خبر: 16605
یادداشت:

کلافگی شهروندان از اوضاع نابسامان و بوی بد سطل‌های زباله شهری

وضعیت نامناسب مخازن زباله در سطح شهری ارومیه مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده که رسیدگی مسئولین در اسرع وقت را می‌طلبد.
کلافگی شهروندان از اوضاع نابسامان و بوی بد سطل‌های زباله شهری

سرویس اجتماعی باریش نیوز، پیام‌های مردمی و تصاویر ارسالی از مخاطبان که متاسفانه حکایت از کمبود وضعیت نامناسب سطل‌های زباله در سطح شهر دارد و این موضوع سبب آلودگی‌های بصری و محیطی در منطقه‌های مختلف شده و نارضایتی مردم را در پی دارد.

با توجه به این شرایط رسیدگی به مخازن و سطل‌های زباله در کلانشهر ارومیه به طور کامل اتفاق نمی‌افتد وبسیاری از شهروندان از بوی بد سطل‌های زباله در فصل تابستان گلایه دارند.

بارها پیش آمده که هنگام جمع آوری این زباله‌ها با خودروی حمل، بخشی از پساب آن بر زمین جاری می‌شود که این اتفاق سبب تشدید بوی بد در آن مناطق است.

علاوه بر آن گاهی برخی شهروندان زباله‌ها را در وسط روز کنار سطل‌های زباله قرار می‌دهند که وجود زباله گردها و حیوانات باعث پخش شدن آن‌ها در کف خیابان می‌شود که  به دلیل عدم رسیدگی به نظافت همیشگی و روزانه مخازن توسط ماموران ارگان مربوطه این وضعیت تشدید شده است. 

که در پی این موضوع مردم باید بدانند وجود زباله در سطح شهر نه ‌تنها موجب بروز بیماری‌ها به خصوص در فصل گرما می‌شود بلکه از زیبایی شهر نیز می‌کاهد.

در پایان انتظار می‌رود با آغاز فصل گرما، توجه به شست و شوی مخازن زباله از اولویت‌های اصلی مدیران شهرداری قرار گیرد زیرا عدم توجه به این مساله مشکلات بهداشتی را در سطح شهر ایجاد خواهد کرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

کلام حق
1400/04/22 - 11:54

شهرداری بعنوان متولی امر در انجام تمام مسئولیتهاش کاملا کوتاهی میکنه الا...........دریافت عوارض وفروش املاک و زمینهای شهر ووووود