19:00|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 20 تیر 1400 - 13:06
کد خبر: 16600
یادداشت:

کلافگی شهروندان از مشکلات حوزه تاکسیرانی

بنا بر اعلام ستاد کرونا تاکسی‌ها یکی از کانون‌های مهم در شیوع ویروس کرونا محسوب می‌شود؛ اما عدم توجه برخی از تاکسیرانان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث نارضایتی مردم شده است.
کلافگی شهروندان از مشکلات حوزه تاکسیرانی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، از بدو شیوع بیماری کووید-19 در آذربایجان‌غربی، مشاغل زیادی تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و برخی از مشاغل نیز مانند تاکسی‌ها که وظیفه خدمات رسانی به شهروندان را دارند، طبق دستورالعمل‌های صادره از سوی ستاد استانی مقابله با کرونا به فعالیت خود ادامه می‌دهند. 

اما مسئله‌ای که موجب گله‌مندی شهروندان شده است، عدم پایبندی بسیاری از رانندگان تاکسی بر اصول بهداشتی و از ه‍مه مهم‌ترعدم رعایت محدودیت سوار کردن سه مسافر است که گویای بیخیالی آن‌ها نسبت به وجود کرونا و تهدید جان شهروندان است و در این شرایط می‌توان گفت که آن‌ها صرفا به دنبال نفع اقتصادی خود هستند.

باتوجه به پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که برخی از رانندگان تاکسی نه تنها دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند بلکه در صورت اعتراض مسافران بر سوار کردن چهار مسافر نیز کرایه مسافر چهارم را از آن‌ها طلب می‌کنند تا سه مسافر را سوار کنند.

امروز هم باتوجه به تاکید ستاد استانی مقابله با کرونا بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همه گیری این ویروس در استان، بسیاری از مردم به دلیل صرفه جویی در زمان و در امان ماندن از گرما ترجیح می‌دهند که از تاکسی استفاده کنند که باعث شده همواره با مشکلاتی در این حوزه مواجه باشند.

متاسفانه با گذشت یکسال و نیم از شیوع این ویروس، مشکلات مردم با حوزه تاکسی‌ها همچنان لاینحل مانده که رسیدگی مسئولین مربوطه در اسرع وقت را می‌طلبد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید