10:21|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 12 تیر 1400 - 13:16
کد خبر: 16566
یادداشت:

گله‌مندی مردم از تاخیر در روند انجام واکسیناسیون کرونا

اوج گیری کرونا و روند بالای شیوع این ویروس و از طرفی هم تاخیر در انجام واکسیناسیون کرونا موجب گله مندی و اعتراض مردم شده است.
گله‌مندی مردم از تاخیر در روند انجام واکسیناسیون کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، کرونا ویروسی که با گذشت یکسال و نیم، اکنون در شرف ورود به پیک پنجم می‌باشد و همچنان بی‌رحمانه جان می‌ستاند. 

طبق اعلام وزارت بهداشت واکسیانسیون کرونا از اسفند سال 99 شروع شده و پرسنل آزمایشگاه‌های کووید و نمونه بردار‌ها، کارکنان حوزه بهداشت و کادر درمان و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند در اولویت دریافت کنندگان این واکسن هستند. 

اما متاسفانه طبق پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند که همچنان با گذشت چهارماه از آغاز واکسیناسیون عده‌ای از اسامی که در بالا به آن اشاره شد فعلا دز دوم واکسن دریافت نکرده‌اند.

از طرفی هم در شرایط فعلی اقتصاد و معیشت مردم در جامعه، نمی‌توان از آن‌ها انتظار داشت در خانه بمانند و انتظار می‌رود مسئولین ذی‌صلاح بجای اعمال محدودیت‌ها، سرعت واکسیناسیون را بالا برده و راهکار تازه‌ای برای تسریع واکسیناسیون به عمل آورده تا مردم راحت‌تر بتوانند به معیشت و زندگیشان بپردازند.

در پایان امید است با اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولین مربوطه در روزهای آتی شاهد کاهش آمار افراد مبتلا و کنترل ویروس منحوس کووید-19 بود.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید