06:32|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 04 خرداد 1400 - 11:21
کد خبر: 16346

محدودیت‌های تردد شبانه و بین شهری همچنان ادامه دارد

براساس پیگیری از مسئولین مربوطه، محدودیت‌های تردد شبانه و تردد بین شهری در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی همچنان ادامه دارد.
محدودیت‌های تردد شبانه و بین شهری همچنان ادامه دارد

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، آمار مبتلایان به بیماری کرونا بعد از اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تا حدودی کاهش یافت و تعداد شهرهای با وضعیت زرد و نارنجی افزایش یافت اما برخی از محدودیت‌ها همچنان تدوام دارد تا بیش از این نیز آمارهای کرونایی رو به کاهش باشد.

 براساس اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های کرونایی ورود و خروج به شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی قرار دارند همچنان ممنوع است همچنین با پیگیری از مسئولین مربوطه محدودیت تردد شبانه نیز همچنان به قوت خود باقی است.
 
در حالی که بیشتر شهرهای کشور و به ویژه شهرهای استان آذربایجان‌غربی در وضعیت نارنجی قرار دارند اما هنوز برخی از افراد از ممنوعیت تردد و ورود و خروج از شهری به شهر دیگر اطلاع ندارند از این رو افرادی که کار ضروری دارند حتما باید برگه تردد دریافت کنند.

طبق گفته مسئولین مربوطه تعطیلات پیش رو یعنی 14 و 15 خرداد، محدودیت‌های سفر دوباره اعمال می‌‍شود و به مردم توصیه می‌شود که از سفر و تردد غیر ضروری پرهیز کنند.

اکنون که شرایط کرونایی در کشور کمی به ثبات رسیده  سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا همچنان به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از تجمعات تاکید فراوان دارند تا از این طریق روز به روز شاهد کم رنگ شدن این ویروس منحوس باشیم.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید