01:42|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1400 - 10:29
کد خبر: 16303
یادداشت:

گرانی افسار گسیخته مصالح ساختمانی امان مردم را بریده است!

امروزه افزایش قیمت‌ها در تمامی حوزه‌ها به وضوح رویت می‌شود، به طوری که بازار مصالح ساختمانی در ارومیه نیز از این افزایش قیمت‌ها بی‌نصیب نمانده است.
گرانی افسار گسیخته مصالح ساختمانی امان مردم را بریده است!

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها کافی است به بازارهای مختلف نیم نگاهی بیندازیم و ببینیم که قیمت کالاها هر روز گران‌تر از روز قبل می‌شود و مسئولین مربوطه نیز سعی دارند مردم را به گرانی کالاها عادت دهد؛ اما بایستی گفت که نفس مردم نه بخاطر ماسک زدن؛ بلکه با افزایش قیمت روزانه کالاها می‌گیرد.

بازار مسکن همچون سال‌های گذشته در رکود به سر می‌برد و خرید و فروش به سختی انجام می‌شود، افزایش قیمت مصالح ساختمانی به طور قطع در افزایش هزینه‌های تولید مسکن بی تاثیر نبوده و نخواهد بود.

متاسفانه با توجه به وضعیت موجود توجهی به تبعات گرانی مصالح ساختمانی توسط هیچ ارگان و نهادی نمی‌شود، چراکه این موضوع می‌تواند شرایط خانه‌دار شدن مردم را سخت‌تر کند.

در روزهای گذشته مصالح ساختمانی در ارومیه کمیاب و از طرفی هم به طور مهارگسیخته‌ای گران شده و این امر اعتراض و گلایه مردم را به همراه داشته است.

وضعیت بازار سیمان مطلوب نیست و فروشندگان ادعا می‌کنند که سیمان نیست و اگر هم باشد با چند برابر قیمت به فروش می‌رسد، آن هم در شرایطی که گرانی‌ها از هر طرف مردم را تحت فشار قرار داده است.

طبق پیام‌های دریافتی، مخاطبان اظهار می‌کنند با این قیمت‌های سر به فلک کشیده مصالح که روز به روز بر قیمت آن افزوده می‌شود نه می توانیم خانه بسازیم و نه خانه‌ای بخریم٬ تنها راه چاره آنان ادامه اجاره‌نشینی است که آن هم تحت تاثیر افزایش قیمت‌ها روز به روز گران‌تر می‌شود.

در پایان باید منتظر ماند و دید ترمز این افزایش سرسام‌آور بازار مصالح ساختمانی چه زمانی بریده می‌شود و وعده‌های مسئولین برای حل این مشکل تحقق می‌یابد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید