17:23|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 04 فروردین 1400 - 08:38
کد خبر: 15979

هشدار تغییر رنگ بندی کرونا در کشور/۲۰ شهر کشور در آستانه قرمز و نارنجی شدن

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: موارد بستری در شهرستان‌های پیشوا، فیروزکوه و دماوند بالا رفته و احتمال نارنجی شدن تهران وجود دارد.
هشدار تغییر رنگ بندی کرونا در کشور/۲۰ شهر کشور در آستانه قرمز و نارنجی شدن

رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در نشست خبری گفت: قبل از شروع سال از مردم خواهش کردیم که علاوه بر رعایت شیوه نامه ها، برای سفر و دورهمی برنامه ریزی انجام ندهند چرا که این کار در شیوع ویروس کرونا بسیار موثر است و می تواند باعث قالب شدن ویروس جدید شود.

رئیسی تاکید کرد: از کسانی که به سفر رفتند خواهش می کنیم سریعتر برگردند و آنهایی که به سفر نرفته اند، هم در شهر خود بمانند.

وی به آخرین وضعیت کشور به عنوان هشدار اشاره  و تصریح کرد: روند بستری در آذربایجان غربی در حال افزایش است و احتمال قرمز شدن ارومیه وجود دارد.

رئیسی اضافه کرد: روند در شهرستان های خوانسار، کاشان و گلپایگان در استان اصفهان صعودی است و احتمال قرمز شدن خوانسار و نارنجی شدن کاشان وجود دارد.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: روند در آبدانان، ایوان، چرداول، دهلران در استان ایلام صعودی و احتمال نارنجی شدن آبدانان، ایوان، چرداول و قرمز شدن دهلران وجود دارد.

وی گفت: وضعیت شهرهای گناوه، بوشهر ،کنگان و دیلم در استان بوشهر به سمت نارنجی و قرمز شدن پیش می رود.

رئیسی در خصوص وضعیت استان تهران گفت: در تهران شاهد افزایش تدریجی بستری ها را شاهد هستیم و احتمال نارنجی شدن وجود دارد ضمن اینکه موارد بستری در شهرستان های پیشوا، فیروزکوه و دماوند بالا رفته است.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ادامه داد: در خوزستان ایذه و بهبهان به شدت حالت صعودی دارند و در کردستان شهرهای سقز، بانه و بیجار روند صعودی دارند و میتوانند در روزهای آینده تغییر رنگ داشته باشند.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید