07:56|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1399 - 10:25
کد خبر: 15966

مهلت سه روزه برای ترک شهر‌های نارنجی و قرمز

سفر به استان‌های دارای وضع آبی و زرد بلامانع است؛ اما اگر وضع این شهر‌ها به نارنجی و یا قرمز تغییر پیدا کند، خودرو‌های پلاک غیربومی باید تا سه روز آن شهر را ترک کنند.
مهلت سه روزه برای ترک شهر‌های نارنجی و قرمز

سردار «سید کمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا امروز در حاشیه همایش طلایه‌داران فرهنگ ترافیک در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: در این جلسه ۹ شهر قرمز و ۳۱ شهر نارنجی مشخص شدند.

وی با بیان اینکه مبادی ورودی و خروجی شهر‌های قرمز و نارنجی کنترل می‌شود، افزود: ورود پلاک‌های غیربومی به شهر‌های قرمز یک میلیون تومان و ورود این‌گونه خودور‌ها به شهر‌های نارنجی ۵۰۰ هزار تومان جریمه دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا ادامه داد: در تمامی شهر‌های دارای وضعیت نارنجی، قرمز، آبی و زرد محدودیت تردد شبانه اعمال می‌شود و ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

سردار هادیانفر اضافه کرد: در شهر‌هایی که وضعیت نارنجی یا قرمز دارند، هر خودرو که پلاک غیربومی باشد در هر ۲۴ ساعت یک بار جریمه خواهد شد.

رئیس پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: در صورتی که شهری از وضعیت آبی و زرد تغییر رنگ دهد، این آمادگی را داریم که تاکتیک خود را تغییر دهیم و مبادی ورودی و خروجی آن شهر را کنترل کنیم.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید