03:04|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399 - 09:28
کد خبر: 15743
یادداشت:

تکریم ارباب رجوع در حد شعار/اپراتورهای ادارات پاسخگو نیستند

عدم پاسخگویی اپراتورهای ادارات و سازمان‌ها به ارباب رجوع در آذربایجان‌غربی، شهروندان را در انجام امورات اداری با مشکلات بسیاری مواجه کرده است.
تکریم ارباب رجوع در حد شعار/اپراتورهای ادارات پاسخگو نیستند

سرویس اجتماعی باریش نیوز، جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع بحث جدیدی نیست و از دیرباز وجود داشته است.

یکی از معضلات اساسی در سطح ادارات و نهادهای دولتی به چشم می‌خورد و باعث ابراز نارضایتی مردم شده است، عدم پاسخگویی کارکنان در ادارات به تلفن‌های ارباب رجوع است.

انگار در خواب به سر می‌برند یا تلفن اداره را از پریز برق کشیده‌اند و یا حضور ندارند. این در حالی است که یک ارباب رجوع هر لحظه ممکن است کارش بدون حضور در اداره و فرصت سوزی‌ها با یک تلفن حل شود.

این روزها تقریبا همه ادارات دولتی در آذربایجان‌غربی از سیستم تلفن هوشمند بهره‌مند هستند، اما نظارتی از سوی هیچ ارگانی که دلیل عدم پاسخ دادن به تلفنی که ساعت‌ها زنگ می‌خورد، نیست.

از طرفی با شیوع ویروس کرونا اغلب مردم سعی می‌کنند کارهای اداری خود را از طریق تلفن انجام دهند و از قرار گرفتن در تجمعات و مکان‌های عمومی اجتناب می‌کنند و طبق توصیه‌های ستاد استانی مقابله با کرونا به پیش می‌روند ولی با توجه به شواهد موجود، در این راستا اکثریت ادارات در مقابل مردم هستند، تا شانه به شانه آنان درصدد قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا در آیند.

در پایان انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور و با اهتمام مسئولین مربوطه این مشکل اساسی در سطح استان حل شود و مشکلی در پاسخگویی به تماس‌های مردمی به وجود نیاید.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید