19:56|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 01 دی 1399 - 10:52
کد خبر: 15465
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

مشکلات رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه در دست بررسی و پیگیری است

عده ای از رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه بخش خصوصی در طی چند روز اخیر دست به اعتصاب زدند و خواستار رسیدگی به مطالبات خود از مسئولان مربوطه شدند.
مشکلات رانندگان اتوبوس درون شهری ارومیه  در دست بررسی و پیگیری است

مهدی مژدهی فر رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفتگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز، علت اعتصاب رانندگان اتوبوس  بخش خصوصی را در چند روز گذشته درخواست برخی از مطالبات آنها اعلام کرد و گفت: با توجه به ضرر و زیانی که بخاطر شیوع کرونا بر این صنف وارد شده  این رانندگان خواستار رسیدگی به برخی از مطالبات خود از جمله دریافت کمک هزینه بلیط و دریافت یارانه خود در ایام کرونا می باشند.

وی در ادامه گفت: بخشی از مطالبات این رانندگان از طرف این سازمان پررداخت شده و مابقی این مطالبات که بیشتر مربوط به بخش دولتی می باشد در دست اقدام است.

مژدهی فر گفت: در کوتاهترین زمان ممکن به مشکلات رانندگان رسیدگی خواهد شد و  سازمان مربوطه پیگیر مطالبات این عزیزان در اسرع وقت از طریق نهادهای دولتی مانند تامین اجتماعی و.. خواهد بود.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

حسین
1399/10/03 - 16:06

به هیچ یک از مشکلات رانندگان اتوبوسرانی ارومیه رسیدگی نمیشود و این دومین بار است که تقاضا دارند ولی هیچ یک از مسولان جوابی نمیدهند ممنون از شما.

رضا
1399/10/01 - 18:45

با سلام در زمان مدیر عامل‌های قبلی آقای ستوده و الماسی یارانه های ما بدستمان می‌رسید ولی از سال 93 نه در این ایام هم یک دو میلیون و یکبار هم سیصد هزار تومان دادن تمام و رانندگان مخصوصا از 3 سال پیش عملا ورشکسته هستند تمام