12:37|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 24 آذر 1399 - 09:12
کد خبر: 15422
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی اعلام کرد:

لکه‌گیری و روکش آسفالت بیش از ۲۸۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: از آغاز تا پایان نیمه اول آذر ماه سال جاری افزون بر ۲۸۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان لکه گیری و روکش آسفالت شده است.
لکه‌گیری و روکش آسفالت بیش از ۲۸۹ کیلومتر از محورهای مواصلاتی آذربایجان‌غربی

ارسلان شکری، مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با اشاره به حجم عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت از ابتدا تا نیمه نخست آذر ماه سال جاری افزود: از این مقدار نزدیک به ۱۷۸ کیلومتر مربوط به عملیات روکش آسفالت و بالغ بر ۱۱۱ کیلومتر مربوط به عملیات لکه گیری است.

 وی گفت: حجم کل تناژ مصرفی آسفالت برای این مقدار لکه‌گیری و روکش آسفالت افزون بر ۲۷۲ هزار تن بوده است که سهم تناژ آسفالت برای عملیات لکه گیری بالغ بر ۶۷ هزار تن و سهم تناژ آسفالت برای عملیات روکش آسفالت نزدیک ۲۰۵ هزار تن بوده که این حجم لکه گیری و روکش آسفالت با اعتبار کلی بالای ۲۲۰ میلیارد تومان انجام گردیده است.

 این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت افزون بر ۱۵ کیلومتر عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در بزرگراه‌ها ، نزدیک به ۶۲ کیلومتر در راههای اصلی ، بالای ۱۲۳ کیلومتر در راههای فرعی و ۴۰ و نیم کیلومتر در راههای روستایی صورت گرفته است.

 دبیر کمیسیون ایمنی حمل و نقل استان آذربایجان غربی در پایان با اعلام اینکه داشتن جاده‌هایی امن و بخشنده حق هم استانی‌های گرامی است، ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز و با توجه به شرایط آب و هوایی بتوان جهاد لکه گیری و روکش آسفالت محورهای مواصلاتی استان را بر حسب الویت و برنامه ریزی‌های انجام گرفته ادامه داد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید