15:00|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 20 آذر 1399 - 09:56
کد خبر: 15395
یادداشت:

گلایه مندی نیروهای شرکتی و خدماتی مراکز درمانی استان / تاخیر در پرداخت معوقات

بسیاری از نیروهای خدماتی شرکتی بیمارستان های آذربایجان غربی که در کنار کادر درمان در خط مقدم مقابله با کرونا فعالیت می‌کنند از تأخیر در پرداخت حقوق های خود گلایه دارند.
گلایه مندی نیروهای شرکتی و خدماتی مراکز درمانی استان / تاخیر در پرداخت معوقات

سرویس اجتماعی باریش نیوز، استان آذربایجان غربی یکی از استان‌های با سطح بالای شیوع کرونا در کشور می باشد که متاسفانه در طول این 10 ماه همواره با آمار بالای بیماران کرونایی دست و پنجه نرم کرده است.
تعدادی از نیروهای خدماتی با حداقل حقوق و یا تأخیر در پرداخت‌ها به خدمات رسانی به بیماران کرونایی می‌پردازند.
همچنین بخشی ازنیروهای خدماتی بیمارستان‌های آذربایجان غربی نیز دچار بیماری کویید ۱۹ شده، در شرایطی که برخی از افراد در جامعه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های اجتماعی کادر درمان را در معرض فشار کار فرسایشی قرار می‌دهند در این میان تعدادی از نیروهای خدماتی بیمارستان های استان با حداقل حقوق و یا تأخیر در پرداخت‌ها به خدمات رسانی به بیماران کرونایی می‌پردازند.
این در حالیست که بسیاری از مردم عادی حتی با دریافت حقوق مکفی نیز حاضر به فعالیت در بخش‌های کرونایی بیمارستانها و مراکز درمانی نیستند.
نیروهای خدماتی علاوه بر نظافت، پاکسازی و ضدعفونی بیمارستان‌ها، کارهای شخصی بیماران را به دلیل نداشتن همراه برعهده دارند. هر چند نادیده گرفتن این نیروها موجب ناراحتی و دلسردی آنان شده است.
تعدادی از نیروهای خدمات که در بخش عفونی بیمارستان های کرونایی ارومیه در حال فعالیت هستند با گله از اینکه همیشه و در هر شرایطی نیروهای خدماتی نادیده گرفته می‌شوند، اظهار داشتند: ما هم همانند پرستاران وپزشکان و شاید هم بیشتر در ارتباط با بیماران کرونا قرار داریم و این ویروس ناخوانده هر لحظه ما را تهدید می کند.
با وصف همه این اوضاع، این نیروهای فداکار و از جان گذشته در این شرایط سخت کرونایی در استان، خواستار پرداخت هر چه سریع مطالبات خود و رسیدگی به مشکلاتشان از سوی مسئولان هستند.
 در شرایط کنونی و شیوع کرونا باید تدابیر لازم برای رفع مشکلات آنها اندیشیده شود و در این خصوص پیگیری‌های لازم انجام می‌شود و از ایجاد تبعیض در پرداخت حقوق نیروهای خدماتی در این شرایط جلوگیری شود؛ چرا که نیروهای خدماتی بیمارستان ها ننیز در این شرایط بحرانی کرونا دوشادوش کادر درمان در خط مبارزه با کرونا قرار دارند.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید