03:35|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 21 آبان 1399 - 12:38
کد خبر: 15304
یادداشت:

ضرورت رسیدگی به شرایط بحرانی جاده چی چست

وضعیت جاده چی چست ارومیه به دلیل افزایش سکنه در شهرک گلمان هر روز بحرانی‌تر می‌شود و شاهد تصادفات پی در پی در این جاده هستیم که اهتمام مسئولین برای حل مشکلات این جاده را می‌طلبد.
ضرورت رسیدگی به شرایط بحرانی جاده چی چست

سرویس اجتماعی باریش نیوز، جاده چی چست ارومیه که معروف به جاده دریا هم هست یک جاده بن بست است که به یک پادگان منتهی می‌شود و تا کنون امکان گشایشی از مسیر این پادگان و اتصال جاده به بزرگراه شهید کلانتری فراهم نشده است.
شهر گلمان، شهری که با تمام کم و کاستی ها به مرکزی برای تجمع و اسکان ارومیه ای ها برای زندگی تبدیل شده است. جاده‌ای که روزگاری برای عبور و مرور اهالی چند روستا طراحی و احداث شده بود اکنون معبر تردد هزاران خودرو در روز است به طوریکه جاده باریک کنونی کشش بار ترافیکی حاکم بر آن را ندارد.
متاسفانه جاده ای که مسیر دسترسی ارومیه را به گلمان فراهم می‌کند، در بحران به سر می‌برد. جاده چی چست ارومیه از جاده هایی است که بدلیل اتصال آن با دهکده ساحلی چی چست و گلمان مسیر اکثریت ارومیه ای ها می‌باشد، ولی با این حال آسفالت مناسب و روشنایی لازم برای رانندگی در شب را ندارد و همین موضوع سبب شده که مردم نسبت به این موضوع اعتراض کنند.
نیاز مبرم شهروندان ساکن در گلمان، رسیدگی به وضع آسفالت و روشنایی جاده چی چست از سوی مسئولین می باشد و انتظار می‌رود با اهتمام نهادهای ذیربط این مشکل حل شود

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

علی
1399/08/22 - 01:46

باسلام،وخسته نباشیدروشنایی که نداردجاده ازظرفیت خودبیشترباریک می باشدوجاده ای پرازسرعت گیربخاطرهرفروشگاهی یاهرچیزدیگرهرکی ازراه رسیده یکی دوتاسرعت گیرنسب کرده وباعث تصادف بیشترمی شود