11:01|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 19 آبان 1399 - 10:06
کد خبر: 15289
یادداشت:

کوچه هایی که تشنه آسفالت هستند

برخی از کوچه های و حتی خیابان های شهر ارومیه تشنه یک آسفالت هستند.
کوچه هایی که تشنه آسفالت هستند

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروزه یکی از معضلات مهم و اساسی در هر شهری نبود آسفالت خیابان ها و کوچه ها است که موجب نارضایتی ساکنین آن منطقه می شود، آسفالت خیابان ها و کوچه های هر شهر از مهمترین اقدامات و وعده‌های شهرداری است که بنا به ارائه دادن خدمات شهری هنوز در برخی مناطق ارومیه شاهد نبود آسفالت هستیم.

متأسفانه هنوز وضعیت برخی از کوچه های ارومیه خوب نیست و نیاز به آسفالت دارد و این وضعیت در خور شأن شهروندان ارومیه نیست و مردم از این وضعیت گلایه زیادی دارند.

خاکی بودن برخی از کوچه های ارومیه باعث به وجود آمدن وضعیت نامطلوبی در آن منطقه شده ومشکلات زیادی در رفت و آمد و پاکیزگی محیط برای ساکنان بوجود آورده است و تاکنون هیچ اقدامی برای بهسازی اینگونه مناطق از سوی متولیان امر انجام نشده است.

خاکی بودن برخی از کوچه های ارومیه که در فصل بارندگی ها هم قرار داریم با بارش باران باعث ایجاد گل و لای در کوچه می شود و رفت آمد ساکنین محله را با مشکل مواجه می کند.

مشکلات محلات خاکی که هنوز تشنه آسفالت هستند یکی دوتا نیست و خیلی بیشتر از آن هست که ساکنین آن مناطق انتظار دارند.

برخی از کوچه های خاکی مانند کوچه های خیابان فتحی ، الواج ، طرزلوی، گشتارگاه ، اسلام آباد 1 و دو و خیلی کوچه دیگر که در این روزهای بارانی وضعیت نامطلوبی دارند.

انتظار می رود مسئولان ذیربط و شهرداری ارومیه نسبت به آسفالت برخی از کوچه ها شهر که خاکی هستند اقدام کنند تا اهالی این مناطق طعم زندگی بدون خاک را بچشند.   

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید