14:22|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 08 آبان 1399 - 12:05
کد خبر: 15246
یادداشت:

کادر درمان آذربایجان غربی همچنان زیر فشار کرونا

این روزها، تقریبا هیچ صنفی به اندازه پرستاران، پزشکان و کادر بهداشتی و درمانی در معرض ابتلا به کرونا نیست. افزایش تعداد مبتلایان و کمبود تجهیزات بار سنگین‌تری هم بر دوش آنها گذاشته است.
کادر درمان آذربایجان غربی همچنان زیر فشار کرونا

سرویس اجتماعی باریش نیوز، این روزها کادر درمانی بیمارستان‌های آذربایجان غربی در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و تمام تلاش خود را در قبال سلامت جامعه به کار می‌برند.
 سفیدپوشانی که این روزها در مقابل تمام کمبودها و کاستی‌ها صبر پیشه کرده‌اند و بر اساس وظیفه انسانی خود تنها به نجات جان مردم فکر می‌کنند و با وجود مواجه‌شدن با ناملایمات، میدان خالی نمی‌کنند.
از جان گذشتگانی که بیش از 8 ماه است با بیماران کرونایی در تماس هستند و بسیاری از آنها در طول این مدت مبتلا شده اند و کم نیستند پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که دچار این ویروس شده و بر سر درمان بیماران جان باخته اند.
پرستاران و کادر درمانی بی وقفه وشبانه روز به مداوا و پرستاری از بیماران کرونایی می‌پردازند و فرصت اندکی برای استراحت دارند. آنها برای دقایقی کوتاه هم که شده روی صندلی و پشت میز کارشان رفع خستگی می‌کنند.
در این دوران است که واقعا هر چه در ستایش این همه فداکاری و زحمت های کادر درمانی و پزشکی بگوییم کم گفته ایم. با این حال پرستاران و پزشکان و دیگر کارکنان بخش‌های بهداشتی با وجود کمبودها و شمار فزاینده بیماران در آذربایجان غربی  همچنان سیستم درمانی این استان را سرپا نگه داشته‌اند و در مقابل، وظیفه مردم استان این است که تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا شاید راه خلاصی کادر درمان از ویروس منحوس کرونا را محقق سازند.
در پایان انتظار میرود مسئولان برای قدردانی از زحمات کادر درمانی تمام تلاش خود را بکارگیرند تا بلکه ذره از تلاش های آنها ثمر یابد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید