10:32|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 03 آبان 1399 - 08:57
کد خبر: 15220
کلینیک تخصصی موهای زائد ماه رویان در ارومیه

دستگاه لیزر پلاتینیوم مناسب برای پوست‌های تیره و حساس

لیزر پلاتینیوم جدیدترین و موثرترین لیزر در زمینه لیزر موهای زائد برای پوست‌های تیره و حساس می­‌باشد این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با سطح پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید.
دستگاه لیزر پلاتینیوم مناسب برای پوست‌های تیره و حساس

سرویس سلامت باریش نیوز، لیزر سوپرانو آیس پلاتینیوم، جدیدترین و موثرترین روش در زمینه لیزر موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ های مختلف می باشد که توسط شرکت سوپرانو کره جنوبی با بازار عرضه شده است.

 این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با سطح پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید. 

این دستگاه با پوشش سه طول موج 808 نانومتر لیزر دایود، 755 نانومتر لیزر الکساندرایت و 1064 نانومتر لیزر Nd:YAG  در درمان انواع پوست کاربرد دارد. 

از ویژگی های لیزر پلاتینیوم می‌توان به از بین بردن موهای زائد پوست های روشن و تیره، سه طول موج همزمان در یک اپلیکاتور، طراحی، خلاقانه با سه کاربرد در یک دستگاه، بدون درد: درمان تقریبا بدون درد بوده و با حس ماساژ همراه است اشاره کرد.

این دستگاه مناسب برای پوست‌های تیره و حساس است و نتایج موثر برای پوستهای روشن یا تیره و همچنین موهای زمخت یا نازک، همچنین ایمنی بالا حتی برای پوستهای تیره و سیاه را به همراه دارد.

دستگاه پلاتنیوم سرعت بسیار بالایی در طول انجام لیزر موهای زائد دارد و  جلسات درمانی بسیار سریع انجام میشوند حتی برای نواحی مانند پاها و کمر است و می‌توان گفت ایده آل برای از بین بردن موهای زائد هر ناحیه از بدن می‌باشد.

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد ماه رویان در ارومیه مجهز به دستگاه پلاتینیوم پلاس و دستگاه دایود است و آماده ارائه خدمات ویژه به مراجعه کنندگان با بهترین و بروز ترین امکانات می‌باشد.


نشانی: خیابان مولوی ۲ _ کوچه رخشا _ ساختمان کرال _  طبقه ۴ _ واحد ۸

شماره تماس: ۰۹۱۴۴۸۹۰۵۰۰

آدرس پیج اینستاگرام: cilinic_ mahrouyan

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید