14:31|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 27 مهر 1399 - 11:40
کد خبر: 15193
یادداشت:

نگرانی قشر دانشجو از مشکلات سامانه آموزش مجازی

باتوجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی جامعه نگرانی های دانشجویان نسبت به ایرادات فنی سامانه آموزش مجازی بیش از پیش شده و اقدامی برای حل این موضوع مهم عملی نمی گردد.
نگرانی قشر دانشجو از مشکلات سامانه آموزش مجازی

سرویس اجتماعی باریش نیوز، کرونا ویروسی است که از اسفند ۹۸ مردم ایران را گرفتار خود کرده است. باشیوع این ویروس مشکلاتی برای آموزش دانشجویان بوجود آمد و آموزش بصورت مجازی با سایت های منتخب دانشگاهی روی کار آمد .آموزش مجازی با تمام فوایدی که برای یادگیری داشته مضراتی هم برای اغلب دانشجویان بوجود آورده است.

باتوجه به مشکلات و وضعیت اقتصادی جامعه عده ای توان خرید گوشی هوشمند را ندارند اگر هم این مشکل را رد کنند مسئله دیگری به میان می آید آن هم این است که دانشجویانی که با دلایل موجه اعم از کار و مشغله های زندگی نمی توانند  در تایم کلاس های آنلاین حاضر شوند می توانند به وویس های ضبط شده در تایمی که سامانه مشخص کرده به وویس ها گوش کنند ولی مشکل اساسی این است که با گوشی نمیتوان به وویس ها گوش کرد و برای اینکار وجود لب تاب ضروری است.

چه کسی در این باره پاسخگو است ؟ 
چه کسی آینده دانشجویان را با وضع آموزش های مجازی تضمین میکند؟ 

کسی که توان خرید لب تاب را ندارد چه کند ؟ 
این ها همه پرسش هایی هستند که ذهن اغلب دانشجویان را به خود مشغول ساخته اند و متاسفانه هیچ مسئول و نهادی برای پاسخ به این نوع پرسش ها وجود ندارد در واقع میتوان گفت هیچ مسئول و نهادی میل به پاسخ را ندارند .
انتظار می رود در اسرع وقت اقدامی برای حل این مشکل انجام گیرد و آینده جوانان و دانشجویان مملکت مدنظر نهادهای ذیربط قرار گیرد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید