07:09|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 21 مهر 1399 - 10:01
کد خبر: 15162
یادداشت:

موج هولناک کرونا در آذربایجان‌غربی

براساس آمار قرارگاه دانشگاهی ستاد استانی مبارزه با کرونا، روز گذشته آمار بستری شدگان با علائم سندرم حاد تنفسی در سطح استان به مرز یک هزار نفر رسید.
موج هولناک کرونا در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، با آغاز فصل پاییز شاهد تشدید مجدد ویروس منحوس کرونا در آذربایجان‌غربی هستیم به طوری که براساس آمار قرارگاه دانشگاهی ستاد استانی مبارزه با کرونا، روز گذشته آمار بستری شدگان با علائم سندرم حاد تنفسی در سطح استان به مرز یک هزار نفر رسید.

با این حال بیشترین تعداد بستری شدگان به مرکز استان اختصاص دارد و می‌توان گفت وضعیت ارومیه به نسبت شهرستان‌های دیگر خطرناک‌تر است.

به سبب افزایش قابل توجه ویروس کرونا در سطح استان، هفته گذشته محدودیت‌های کرونایی اعمال و بعد از گذشته یک هفته مجدد به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد اما با این حال اعمال محدودیت‌ها هم نتوانست کمی از آمار مبتلایان به این بیماری را کاهش دهد.

متاسفانه آمار مرگ و میر کرونا با شدت بیشتری افزایش یافته است و ضرورت تعطیلی و اعمال محدودیت‌های جدی‌تر به شدت احساس می‌شود.

اوج گیری شدید کرونا سبب شده در شرایط کنونی استفاده از ماسک و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هم برای مبارزه با این بیماری کافی نباشد و مسئولان باید به فکر چاره و اندیشه جدید برای مبارزه با این بیماری داشته باشند.

با این حال نیاز است تا مردم نسبت به این بیماری بی تفاوت نباشند و با خود مراقبتی و تا حد امکان در خانه ماندن بتوانند از روند گسترش این ویروس پیشگیری کنند. 

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

سیمین
1399/07/22 - 15:31

اگه دولت یک هفته همه جا رو تعطیل کنن اوضاع بهتر میشه