15:01|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 08 مهر 1399 - 11:03
کد خبر: 15098
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

توقیف خودروهای عمومی در صورت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

با توجه به اوج شیوع کرونا در ارومیه رانندگان حمل و نقل عمومی شهری که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنند جریمه و خودرو آنها توقیف می شوند.
توقیف خودروهای عمومی در صورت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی

مهدی مژدهی فر رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش نیوز در خصوص رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی برخی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی گفت: مردم در صورت مشاهده تخلف رانندگان و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی با سامانه 137 تماس بگیرند تا با مختلف برخورد شود.

وی با توجه به اوج گیری بیماری کرونا و وضعیت قرمز در ارومیه گفت: برای تمامی ناوگان حمل و نقل عمومی هر روز ماسک رایگان توسط اکیپ سازمان در ایستگاه ها داده می شود.

مژدهی فر در خصوص ضدعفونی ناوگان حمل و نقل عمومی نیز گفت: از آغاز شیوع ویروس کرونا در ارومیه هروز ناوگان حمل و نقل عمومی ضدعفونی و گندزدایی می شوند.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه نیز اشاره کرد: در تمامی نقاط شهر بازرسان ناوگان حمل و نقل عمومی قرار داده شده تا با رانندگانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند برخورد کنند و درصورت عدم رعایت اقدام به جریمه و توقیف خودرو انجام می دهند.

 مژدهی فر گفت: در کنار رعایت کردن پروتکل های بهداشتی توسط رانندگان مردم و شهروندان پروتکل های بهداشتی را در ناوگان حمل و نقل رعایت کنند تا شاهد کاهش این این ویروس مبهوس در جامعه باشیم.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در خصوص اینکه همه تاکسیداران موظف به رعایت کردن فاصله اجتماعی در سوار کردن مسافر هستند گفت: درسته این روزها شرایط برای خیلی از شهروندان و مردم سخت شده و رانندگان تاکسی هم جزء این دسته هستند ، ولی تاکسیداران موظفند به سه سوار کردن سه مسافر هستند و شهروندان برای حفظ سلامتی خود باید در صورت مشاهده دو مسافر در عقب خودرو سوار تاکسی نشوند.

مژدهی فر در آخر ادامه داد: در این میان نباید همه جوانب بهداشتی را بر گردن رانندگان حمل و نقل عمومی انداخت و شهروندان نیز باید با ماسک زدن و فاصله اجتماعی در ناوگان حمل و نقل عمومی پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا حافظ جان خود و دیگران شوند.
 



   
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

راننده
1399/07/10 - 00:10

اوایل کرونا دو سه بار ماشین ها را سم زدایی کردن چندین ماه نیست