16:59|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1399 - 13:01
کد خبر: 15037
یادداشت:

آذربایجان‌غربی، استانی با ظرفیت‌های عظیم اما مسئولین بیخیال

 استان آذربایجان غربی علیرغم اینکه دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای است اما متاسفانه بر اثر بی مسئولیتی برخی متولیان نادیده گرفته می‌شود که موضوع نیازمند توجه جدی از سوی مسئولین است.
آذربایجان‌غربی، استانی با ظرفیت‌های عظیم اما مسئولین بیخیال

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، ارومیه یکی از شهرهایی با ظرفیت بالا در آذربایجان‌غربی به شمار می‌رود که ممکن است در سطح کشور برخی به علت شناسایی نشدن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های عظیم این شهر چندان توجه به این موضوع نداشته باشند و این مسئله نشات گرفته از بی توجهی مسئولین به ظرفیت‌های بزرگ شهر است.

مسئولین در حالی که می‌توانستند در راستای توسعه ی گردشگری و جذب مسافران و شناساندن استان موثرتر عمل نمایند اما هر بار به شعارهای بی حاصل و کذب بسنده کرده‌اند و اغلب وعده ها در حد یک خبر باقی مانده است. به راستی چه کسی در برابر چنین ضعف‌هایی که بارها مورد انتقاد رسانه‌ها بوده ، پاسخگو خواهد بود؟

این حق مردم آذربایجان‌غربی نیست که بهترین جاذبه‌های گردشگری در اثر خلف وعده متولیان خاک بخورد و نادیده گرفته شود.
در این چند سال وعده‌های متعددی از جمله تکمیل تله کابین، ساحل سازی دریاچه ارومیه و بسیاری از موارد دیگر بیان شده است که همه این موارد صرفا در حد یک خبر بوده و هرگز جامه‌ی عمل پوشانده نشد.

مسئولین حتی تلاش نکردند در راستای شناساندن ظرفیت‌های گردشگری استان اقدام چشمگیری انجام دهند و این موجب فراموشی استان محروم آذربایجان‌غربی در کشور شد، علیرغم فاصله کوتاه با آذربایجان‌شرقی اما مسئولین این استان پای کار ایستاده‌اند و تمام تلاش خود را برای ارتقاء استان بکار بسته‌اند.

متاسفانه  در آذربایجان‌غربی اگر چه مسئولین توانایی شناساندن ظرفیت‌ها در راستای توسعه و افزایش درآمدزایی در استان را ندارند اما بنظر می‌رسد به خوبی عده ای از عهده فساد‌های کلان مالی بر می‌آیند به طوری که در این ماه‌ها بارها شاهد دستگیری‌های متعدد مسئولین در سطح استان آذربایجان‌غربی بوده‌ایم.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید