08:00|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 24 شهریور 1399 - 11:32
کد خبر: 15029
یادداشت:

بی‌توجهی مسئولان به ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه

عدم توجه مناسب به ورودی‌های شهر ارومیه که چند سالی هست با وعده های تو خالی مدیران شهری ساماندهی خواهد شد سبب به چالش کشیده شدن آبروی شهر توسط گردشران و مسافران که قصد عزیمت به این شهررا دارند می شود.
بی‌توجهی مسئولان به ساماندهی ورودی‌های شهر ارومیه

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، ساماندهی مناسبت و زیبا سازی ورودی های شهر ارومیه می تواند در جذب گردشگر و توریست بسیار موثر باشد ولی متاسفانه وضعیت ورودی های شهر قابل قبول نیست و این شرایط فعلی در شان این شهر نمی باشد.

مدیران شهری چند سالی است که ساماندهی ورودی های شهر ارومیه را در دستور کار قرار داده اند ولی تا به امروز هیچ اقدام قابل توجهی در ورودی های شهر مشاهده نشده است که انتظار می رود مسئولان ذیر ربط به حرف های خود عمل کنند و شعار ندهند.

وروردی هر شهر نقطه قوت آن شهر محسوب می شود و مسافران و گردشگران اولین تصویری که در حین ورورد به شهر می بیند ورودی شهر می باشد که در صورت نامناسب بودن می تواند سبب به چالش کشیدن آبروی شهر شود.

شهری مانند ارومیه با توجه به وجود بزرگترین دریاچه شور کشور و آب و هوای های متعادل پذیرش گردشگران زیادی می باشد اما ورودی های این شهر برای این شهر گردشگر پذیر مناسبت نیست و باید عملیات زیبا سازی و ساماندهی در این شهر با تدابیر مدیریتی رفع و بررسی شود.

ارومیه سه ورودی اصلی شامل ارومیه – تبریز، ارومیه – خوی و ارومیه – مهاباد دارد که وضعیت هیچ یک از این ورودی ها نشان ‌دهنده تاریخ و فرهنگ ارومیه نیست.

امیدواریم شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر به وعده های که بارها و بارها برای ساماندهی و مرمت ورودی های شهر ارومیه داده بودند عمل کنند که این کار برای بستر سازی توسعه شهری بسیار موثر می باشد.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید