11:27|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1399 - 11:57
کد خبر: 15015
یادداشت:

روند کند پیشرفت تقاطع غیر همسطح آذربایجان

به نظر می‌رسد پیشرفت پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان با کندی پیش می‌رود و نیاز است تا متولیان توجه ویژه در راستای به ثمر نشستن نهایی این پروژه داشته باشند.
روند کند پیشرفت تقاطع غیر همسطح آذربایجان

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان‌ با هدف کاهش ترافیک سطح شهر ارومیه چند سالی است که در دست احداث می‌باشد.

با وجود اینکه احداث تقاطع غیرهمسطح آذربایجان‌ با هدف کاهش ترافیک شهری انجام شده اما بعد از گذشت چند سال این عملیات به اتمام نرسیده و به تعویق افتادن بهره‌برداری از این طرح باعث شده تا خود به یکی از معضلات بزرگ ترافیکی در سطح شهر ارومیه تبدیل شود.

در حال حاضر این پروژه 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مسئولان در آخرین وعده‌های خود اعلام کردند که این طرح تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید. 

به نظر می‌رسد اجرای طرح‌ و پروژه‌های شهری با کندی زیادی پیش می‌رود و نیاز است تا متولیان توجه ویژه در راستای مدت زمان کلید زدن اجرای یک طرح و به ثمر نشستن آن داشته باشند.

این تنها پروژه شهری در ارومیه نیست که بعد از گذشت چند سال همچنان در انتظار به بهره برداری رسیدن کامل نشسته است و معمولا اغلب پروژه هایی که وجود داشته در مرز نزدیک شدن به یک دهه مورد بهره برداری قرار گرفته است.

آخرین وعده‌ای که سوی مسئولان برای افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح آذربایجان عنوان شده حاکی از آن است که این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این وعده پایان سال جاری به نتیجه خواهد رسید یا خیر.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید