13:11|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1399 - 10:33
کد خبر: 15008
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

لزوم رعایت موارد بهداشتی هنگام استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی

شهروندان هنگام استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را با جدیت بیشتری رعایت کنند. 
لزوم رعایت موارد بهداشتی هنگام استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی

مهدی مژدهی فرد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، اظهار کرد: در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، طرح فاصله گذاری اجتماعی در ناوگان اتوبوسرانی شهر ارومیه انجام شده است.

وی افزود: شهروندان موظف هستند حین استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی فاصله گذاری اجتماعی و موارد بهداشتی  را رعایت کنند اما متاسفانه در برخی از موارد شاهد عدم رعایت مسافران هنگام استفاده از ناوگان اتوبوسرانی را شاهد هستیم که نیاز است مردم در راستای اهمیت به سلامت خود و دیگران این موارد را رعایت کنند.

مژدهی فرد عنوان کرد: ضدعفونی ناوگان اتوبوسرانی و تاکسیرانی سطح شهر ارومیه در جهت مقابله با ویروس کرونا به صورت مستمر انجام می‌شود.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در ادامه تصریح کرد: از کلیه شهروندان درخواست می‌گردد که براساس محل‌های تعیین شده در صندلی اتوبوس‌ها از خدمات ناوگان استفاده و همکاری لازم با مجموعه سازمان را در راستای مبارزه با بیماری کرونا داشته باشند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید