21:36|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 10 شهریور 1399 - 09:25
کد خبر: 14961

آیا وضعیت کرونا در آذربایجان‌غربی بحرانی می‌شود؟

تجمع در صف‌های غذای نذری علیرغم اینکه ممنوع شده بود، مسافرت‌های شمال و همچنین تجمع‌های مسئولین در هفته دولت بنظر می‌رسد در روزهای آتی بار دیگر استان را به سوی وضعیت بحرانی می‌کشاند.
آیا وضعیت کرونا در آذربایجان‌غربی بحرانی می‌شود؟

سرویس اجتماعی باریش نیوز، امروز 10 شهریور سال1399، چندین ماه از شیوع ویروس منحوس کرونا در آذربایجان‌غربی می‌گذرد و تا کنون در این استان افراد زیادی به این بیماری مبتلا شده‌اند.

با وجود تمامی هشدارها و تاکیدها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، متاسفانه هفته گذشته شاهد تجمعات بسیار بالایی بودیم که عملا موجب افزایش آمار مبتلایان و مرگ و میر خواهد شد.

تجمع‌ها در مراسم‌های مختلف جهت افتتاح و کلنگ‌زنی‌های هفته دولت، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط برخی هیئت‌ها در برگزاری عزاداری‌های ماه محرم و همچنین مسافرت‌های چند روز اخیر بی تردید موجب گسترش آمار نه تنها در آذربایجان‌غربی بلکله سراسر کشور می‌شود .

روز گذشته رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی آذربایجان‌غربی در پست اینستاگرامی‌اش نسبت به آخرین وضعیت مبتلایان هشدار داد و اعلام کرد در طی چند روز گذشته آمار مبتلایان بیشتر شده و متاسفانه تخت‌های ویژه پر شده است ، این خبر تلنگری برمردم است که در این روز‎‌ها حتی میزان استفاده از ماسک نیز در بین آن‌ها کاهش پیدا کرده است.

در روزهای اخیر نبود جدیت کافی از جانب مسئولین در راستای اعمال مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا و از طرفی سهل ‌انگاری مردم در برابر اجرای درست مصوبات بر گسترش بیماری دامن زد، متاسفانه مردم و مسئولین اینبار نیز نمره قابل قبولی در اعمال و کنترل محدودیت‌ها و همچنین اجرای درست پروتکل‌ها نگرفتند!
 





 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید

نظرت کاربران

لیلا
1399/06/11 - 19:00

واقعا با این بحرانی که روبه رو هستیم باز گشایی مدارس تصمیمی عاقلانه هست ؟؟؟