19:50|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 03 شهریور 1399 - 12:29
کد خبر: 14938
یادداشت:

کم‌کاری مسئولین شهری به فضاسازی در ماه محرم

با توجه به اینکه در چندمین روز از ماه محرم قرار داریم، متاسفانه اقدام چشمگیری در فضاسازی شهر قرار نگرفته است،  بنابراین انتظار می‌رود دستگاه متولی جدیت کافی را در روزهای آینده داشته باشند.
کم‌کاری مسئولین شهری به فضاسازی در ماه محرم

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، کم‌کاری شهرداری ارومیه در نصب بنرهای مرتبط به ایام محرم در طی چند روز گذشته موجب واکنش شدید فعالان رسانه‌ای و اجتماعی شد که در این راستا چندین رسانه نزدیک به شهرداری اقدام به انتشار تصاویری از نصب بنرها و اقدامات ضعیف این دستگاه در ماه محرم کردند.

بی تردید سال گذشته در راستای فضاسازی شهر گام‌های موثرتری برداشته شده بود ، حال یک سوال مطرح می‌شود بنرهای سال گذشته که یقینا هزینه بسیار بالایی برای چاپ آنها شده است آیا قابل استفاده نبود ؟ یا شاید هم کرونا بهانه ای برای کم‌کاری مسئولین است، که در هر شرایطی این موضوع قابل پذیرش نیست و انتظار می‌رود متولیان امر با توجه به شیوع کرونا و کاهش برگزاری مراسمات عزاداری و اعمال محدودیت‌ها امسال حال و هوای عاشورایی قابل لمس‌تر از همیشه باشد.

سالانه ده‌ها مراسم باعنوان جشنواره‌های مختلف در محل چیچست برگزار می‌شود که هزینه‌های سنگینی برای آن صرف می‌گردد لذا نبود بودجه کافی نیز نمی‌تواند بهانه مناسبی برای توجیه  این امورات باشد و متولیان باید در این راستا اقدامات موثرتری را انجام دهند.

همچنین چند روز گذشته یکی از مقامات ارشد استانی ضمن انتقاد به این موضوع بر لزوم فضاسازی شهر در ایام ماه محرم تاکید کرد.


 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید