01:58|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1399 - 10:34
کد خبر: 14930
یادداشت:

سهل‌انگاری، کرونا را شعله‌ور می‌کند

فراموشی و سهل‌انگاری در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی کرونا را شعله ورتر می‌کند.
سهل‌انگاری، کرونا را شعله‌ور می‌کند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و دوری از تجمعات برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بسیار مهم و ضروری است. 

 آذربایجان‌غربی از نظر جولان ویروس منحوس کرونا همچنان در شرایط هشدار قرار دارد و نیاز است تا آحاد مختلف مردم به صورت جدی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و تا حد امکان در مکان‌های عمومی و تجمعات حضور پیدا نکنند.

کمتر از یک ماه دیگر فصل پاییز و ریزش هوای خنک فرا می‌رسد و با نزدیک شدن به فصول سرد سال احتمال اوج گرفتن ویروس کرونا دور از انتظار نیست و نیاز است تا از همین حالا تدابیر لازم برای پیشگیری از افزایش آمار مبتلایان به این بیماری در نظر گرفته شود.

از خود مراقبتی، استفاده از ماسک‌های ایزوله و بهداشتی، پرهیز از تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تا حد زیادی در جلوگیری از انتقال این ویروس مؤثر است.

متاسفانه سرعت انتشار ویروس کرونا به شدت بالا است و تجمع مردم در یک مکان سر بسته، می‌تواند بهانه خوبی برای ابتلای تعداد زیادی از افراد به این بیمار باشد.

کرونا سبب شد تا مراسم عزاداری در ماه محرم نیز تغییر کند و به عزاداران حسینی توصیه می‌شود که در حین حضور در مراسم پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند تا بعد از ایام محرم شاهد رشد ویروس کرونا نباشیم.
کرونا با کسی شوخی ندارد و تا زمانی که از شرایط سخت این روزها عبور کنیم همگی در قبال جان و حفظ سلامتی یکدیگر مسئول هستیم.  

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید