12:28|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1399 - 10:54
کد خبر: 14762
یادداشت:

فاجعه کرونایی در سواحل دریاچه ارومیه

دریاچه ارومیه یکی از مکان‌هایی است که نیاز ضروری به مسدود کردن مسیرهای منتهی به سواحل آن به ویژه در روزهای پایان هفته احساس می‌شود.
فاجعه کرونایی در سواحل دریاچه ارومیه

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته دریاچه ارومیه علیرغم وضعیت بحرانی آذربایجان‌غربی میزبان حضور پرشور مردم خوش خیال بود.

عده‌ای روز جمعه ثابت کردند که به هیچ مقرراتی قائل نیستند و نه تنها جان خودشان بلکه سلامتی همنوعانشان نیز چندان اهمیتی برای آن‌ها ندارد.

بر اساس مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا ازچنین اجتماعاتی باید پرهیز شود اما به راستی اجرای درست مصوبات ستاد در این محل بر عهده کدام نهاد است ؟

سواحل دریاچه ارومیه حتی از کمترین امکانات بهداشتی برخوردار نیست و این یکی از مشکلات اساسی به شمار می‌رود که می‌تواند در این روزهای کرونایی که مردم نیز بی توجه به مصوبات و محدودیت ها حضور پرشور در این مکان دارند، خطر ساز باشد.

کنترل و اعمال محدودیت در سواحل دریاچه ارومیه باید جزو یکی از اولویت‌های مسئولین باشد وگرنه ممکن است افراد بیشتری بر اثر این کم کاری مبتلا شده و ناقل ایل این بیماری باشد که جان صدها نفر دیگر به خطر می‌افتد.

اکثر مردم روزهای پایانی به سواحل دریاچه ارومیه می‌روند و در صورتی که حتی در روزهای پایانی هفته این تجمعات کنترل شود تا حد زیادی می‌توان از وقوع فاجعه جلوگیری کرد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید