12:10|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1399 - 11:21
کد خبر: 14756
یادداشت:

تولد آقای شهردار جنجالی شد!

تولد شهردار منطقه دو ارومیه در روزهای کرونایی عجیب بود، گویا در این روزهای سخت دغدغه مردم چندان اهمیتی برای مسئولین ندارد و جشن تولد حین خدمت و در محل کار اولویت برای آنان است.
تولد آقای شهردار جنجالی شد!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، روز گذشته تولد شهردار منطقه 2 ارومیه واکنش کاربران اجتماعی در فضای مجازی را در پی داشت.

این رفتارهای نامتعارف در چنین شرایط بحرانی که مردم با بیماری دست و پنجه نرم می‌کنند به‌نظر می‌رسد فقط از عهده برخی از مدیران ارومیه ای برمی‌آید که بجای خدمت بساط تولد به پا کنند.

اگرچه زمانی که رییس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی در وضعیت قرمز استان به تماشای فوتبال می‌نشیند و خود را سرگرم چنین اموراتی می‌کند از شهردار منطقه دو نیز بیش از این انتظار نمی‌رود.

تصاویر منتشر شده از این تولد در محل کار شهردار منطقه 2 نشان از نبود فاصله گذاری اجتماعی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی است که این موضوع دهن کجی آشکار به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا تلقی که مسئولین باید با جدیت مقابل چنین رفتارهای سخیف بایستند.

مسئولین در قبال مردم مسئول هستند این قابل قبول نیست که عده ای به جای خدمت خود را با چنین اموراتی مشغول نمایند، بدون شک نهاد‌های نظارتی باید به این مسئله ورود جدی داشته باشند تا برخی بدانند عرصه مدیریت و محل کار فضای مناسبی برای برپایی جشن تولد نیست بلکه محلی برای خدمت است.

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید