09:45|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 02 مرداد 1399 - 10:41
کد خبر: 14755
یادداشت:

ضعف خدمات الکترونیک همدست کرونا در آذربایجان‌غربی

ضعف خدمات الکترونیک دستگاه و نهادهای مختلف اجرایی در آذربایجان غربی این روزها مردم را مقابل ادارات به صف کرده تا همدست ویروس منحوس کرونا در استان باشد.
ضعف خدمات الکترونیک همدست کرونا در آذربایجان‌غربی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، مدتی است که شیوع کرونا در آذربایجان‌غربی اوج گرفته و در شرایط کنونی تنها راه حل مقابله با این بیماری، دوری از تجمعات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.  

یکی از مکان‌های که تجمع مردم بیشتر مشاهده می‌شود، ادارات و سازمان‌ها است که مردم برای حل مشکلات خود به این مکان‌ها رجوع می‌کنند و در شرایط کرونایی تجمع در این فضاها بسیار خطرناک است.

برخی از دستگاه‌های اجرایی در آذربایجان‌غربی بعد از شیوع این بیماری تعدادی از خدمات مردمی را به شکل غیرحضوری ارائه دادند تا از بروز تجمع در ادرات پیشگیری شود.

اما اینطور که مشاهده می‌شود مردم رضایت چندانی از عملکرد ادرات استان، در خصوص ارائه خدمات الکترونیکی ندارند و با مشکلات زیای اعم از قطعی و سرعت کم اینترنت مواجه هستند. 

روز گذشته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان، به افزایش ارائه خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی اشاره و تاکید کرد، افزایش خدمات الکترونیک توسط دستگاه‌های اجرایی و سایر ارگان‌ها در کاهش تجمعات مردمی تأثیر بسزایی دارد.   

فراهم کردن و تمرکز بر خدمات الکترونیک دستگاه‌های اجرایی جدا از ایام کرونا، تأثیرات زیادی دارد و در صرفه‌جویی از وقت نیز بسیار مؤثر است.  

 با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی‌های متنوع در عصر حاضر، استفاده از فناوری‌های اطلاعات و تنوع ابزارهای الکترونیکی در همه سطوح زندگی مردم لازم است و می‌تواند منجر به تغییر و تحولات مثبت در جامعه‌ای باشد که نیاز است با سرعت بیشتری به سمت خدمات الکترونیکی حرکت کند.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید