16:25|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 26 تیر 1399 - 10:35
کد خبر: 14716
یادداشت:

قطور قربانی وعده‌های پوچ می‌شود؟

پیام‌های مردمی متعدد حکایت از وضعیت نامناسب منطقه زلزله زده قطور را دارد که همچنان علیرغم وعده مسئولین تغییرات چشمگیری در این منطقه ایجاد نشده است.
قطور قربانی وعده‌های پوچ می‌شود؟

سرویس اجتماعی باریش نیوز، اکنون ماه‌ها از زلزله منطقه قطور می‌گذرد اما مردم همچنان روزهای سختی را در این منطقه سپری می‌کنند که بخشی از وعده های پشت تریبونی مسئولین متاسفانه هنوز به مرحله عمل نرسیده است و مردم این منطقه گویا در ادامه باید خودشان را با شرایط فعلی وقف دهند.

اگر چه جلسات بی نتیجه و دیدار های مکرر مسئولین وضعیت مردم را تغییر نداد ولی رزومه  خوبی برای مسئولین به ارمغان آورد. راستی بد نیست معاون امورعمرانی استانداری اعلام نماید نتیجه رفت و آمدهایش به این منطقه به کجا ختم شد؟خروجی جلسات تا کنون اعلام نشده است.

بنظر می‌رسد اقدامات انجام گرفته در این منطقه کافی نبوده و نارضایتی مردم از وضعیت ادامه دارد که باریش نیوز در راستای بررسی این مشکلات چنین بارپیگیر شد اما متاسفانه فرماندارخوی تا این لحظه پاسخگو نبوده است.

اکنون ماه ها از وعده مسئولین می‌گذرد و گلایه‌های مردمی از برخی شعارهای آنان به اوج رسیده، که ضروریست در ادامه متولیان امربه وعده های خود جامه ی عمل بپوشانند و در چنین وضعیتی که شهرستان خوی جزو شهرهای با آمار بالای مبتلایان به کرونا است ادامه این روند نابسمانی و سوء مدیدریت آسیب اساسی به مردم این منطقه وارد می‌کند.

این روزها شیوع کرونا در شهرستان خوی مردم زیادی را مبتلا می‌کند و قربانیان زیادی را گرفته است، که اگر سستی مسئولین در تحقق وعده ها ادامه داشته باشد بی تردید مشکلات فاجعه باری در این منطقه رخ می‌دهد که  میطلبد متولیان این اوضاع را مدیریت کنند .

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید