18:27|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 17 تیر 1399 - 12:22
کد خبر: 14655

ردپای ادعای سودجویان در تست‌های کرونا

شیوع ویروس کرونا در ماه‌های اخیر تقاضای مردم برای انجام تست بیماری را افزایش داده و همین موضوع زمینه‌‌ای برای سودجویی کلاهبرداران شده است.
ردپای ادعای سودجویان در تست‌های کرونا

به گزارش سرویس اجتماعی باریش نیوز، انتشار ویروس کرونا در چندماه گذشته در بعد جهانی استفاده از برخی کالاها و خدمات پزشکی را با افزایش تقاضا روبرو کرده است.

این افزایش تقاضا از سوی مردم برای درامان ماندن از ابتلا به بیماری منفور که نفس جهان را به شماره انداخته است، بهانه خوبی  برای سودجویان و کلاهبرداران شده تا از آب گل آلود برای خود ماهی بگیرند.

گران فروشی، احتکار، فروش کالای تقلبی از جمله تخلفاتی بود که سودجویان در بازار تقاضای اقلام بهداشتی به نفع خود استفاده کردند و در روزهای کرونایی مردم را با مشکلات بسیاری مواجه کردند.

این روزها ردپای کلاهبرداران در انجام تست های کرونا نیز در آذربایجان غربی دیده شده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هشدار داده که تست های مربوط به تشخیص این بیماری تنها در بیمارستانها و آزمایشگاه های معتبر انجام می شود و مردم باید مراقب ادعای سودجویان در این مورد باشند.

به گفته مسئولین هنوز دارو و درمان قطعی برای از بین بردن ویروس کرونا در جهان کشف نشده و این بیماری هر روز چهره ای تازه از خود به نمایش می‌گذارد از این رو تنها درمان فعلی برای مقابله با ویروس استفاده از ماسک اعلام شده است.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید