19:28|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 26 خرداد 1399 - 10:12
کد خبر: 14501
آتش ویروس تاج‌دار در آذربایجان‌غربی:

مبتلایان آذربایجان غربی رکورد زدند

کرونا در آذربایجان‌غربی سیر صعودی یافته و روز گذشته آمار بستری شدگان 524 نفر ثبت شده است.
مبتلایان آذربایجان غربی رکورد زدند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، جولان کرونا در آذربایجان‌غربی باعث شده تا روز گذشته آمار بستری شدگان بر اثر مبتلا به این ویروس منحوس از مرز بیش از 500 نفر گذر کند.

این در حالی است که طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی بیمارانی که در چند روز گذشته بستری شدند بد حال بوده و میانگین سنی آنان از 15 تا 54 سال گزارش شده است.

با توجه به افزایش مبتلایان به کرونا در سطح استان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی همچنان به خود مراقبتی، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله گذاری اجتماعی تأکید کرده و از مردم درخواست کرد تا به شدت مقررات کرونایی را رعایت کنند.

در روزهایی که کرونا در آذربایجان‌غربی خشن شده و به شدت اوج گرفته است هیچ‌گونه خبری مبنی بر اعمال محدودیت‌های کرونایی در سطح استان وجود ندارد و این امر نگرانی‌ها از تشدید مبتلایان را افزایش داده است.

با آغاز فعالیت کسب‌وکارها اغلب مردم فکر می‌کنند که کرونا تمام شده و هیچ خطر و تهدیدی وجود ندارد اما بهتر است هشدارها را جدی گرفته و بدانیم که کرونا با کسی شوخی ندارد و پای همه گیر است پس حداقل مردم برای خودشان خود محدودیتی ایجاد کنند.

در شرایطی که کرونا اوج گرفته و آمار مبتلایان روز به روز در حال افزایش است و خبری هم از اعمال محدودیت‌ها نیست، بهتر است مردم به رعایت موارد بهداشتی و خود مراقبتی توجه ویژه‌ای داشته باشند و تا حد امکان از حضور در تجمعات و مکان‌های عمومی اجتناب کرده و حتما از ماسک استفاده کنند.    
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید