13:24|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 24 خرداد 1399 - 13:09
کد خبر: 14489
یادداشت:

ضربه فنی پروژه‌های شهری ارومیه به لطف ضعف مدیریت

پروژهای شهری نیمه تمام در ارومیه نشان از ضعف مدیران شهری را دارد که علیرغم وعده‌های مکرر پیشرفت چشمگیری در این حوزه وجود ندارد.
ضربه فنی پروژه‌های شهری ارومیه به لطف ضعف مدیریت

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، سالهاست مرکز آذربایجان‌غربی، ارومیه شاهد بوق و کرنای مسئولین شهری از پشت تریبون‌های مختلف برای تحقق وعده های توسعه در این حوزه است اما در عمل چندان توفیقی به حال شهر نداشته و ارومیه همچنان در این حسرت می‌ماند تا مسئولین رزومه‌های خود را طی بازدیدهای بی حاصل تکمیل کنند و یکی پس از دیگری وارد این چرخه شده و سپس راهی پست دیگری شوند و این دور و تسلسل گویا پایان مشخص ندارد.

روزهایی که مسئولین شهری رتبه‌های برتر را به نام خود یدک می کشند کاش پروژه‌های ناتمام، وضعیت اقتصادی و موضلات بیکاری  در این شهر زبان داشتند تا امروز شهادت می‌دادند که سالهاست زیر وعده‌های مسئولین و سوء مدیریت خاک می‌خورند و خبری از سرمایه گذاری و توسعه‌ چشمگیر در این بخش‌ها نیست.

هفته‌های دولت، دهه فجر و هر مناسبت دیگری بهانه‌ایست برای اینکه مدیران شهری وعده جدید در مورد پروژه‌ها و افتتاحیه‌ها سر دهند اما مسئله این است، کدام وعده در موعد مشخص عملی می‌شود؟

جهت تسریع در روند اتمام پروژه‌های شهری باید تمام دستگاه‌های متولی توجیه شوند و نمایندگان، اعضای شورای شهر در چهارچوب قانون مطالبات را با جدیت بیشتری پیگیری کنند و بدون شک یکی از موثرترین اقدامات جذب سرمایه گذار است که بنظر می‌رسد متاسفانه در این شهر وضعیت خوبی ندارد
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید