07:18|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1399 - 11:50
کد خبر: 14480
یادداشت:

دهن‌کجی برخی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی به مصوبات کرونایی

پیام‌های دانشجویی از برگزاری امتحانات حضوری در تعدادی از دانشگاه‌های استان خبر می‌دهد که نیازمند رسیدگی هر چه سریع‌تر دستگاه‌های نظارتی بر این موضوع است.
دهن‌کجی برخی دانشگاه‌های آذربایجان‌غربی به مصوبات کرونایی

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، براساس قوانین مصوب در آذربایجان‌غربی امتحانات دانشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا بصورت غیر حضوری انجام می‌ شود اما طبق پیام‌های دریافتی از سوی دانشجویان این قانون در برخی دانشگاه ها اعمال نمی‌شود و متاسفانه نادیده گرفته شده است.

این درحالیست که روند صعودی مبتلایان به کرونا نگران کننده است و در صورت ادامه این بی‌نظمی‌ها از سوی دانشگاه‌های مختلف قطعا نمی‌توان به وضعیت پیشرو امیدوار بود.

در شرایط کنونی دلیل اصرار و پافشاری این دانشگاه‌ها با وجود تاکید فراوان مسئولین برای برگزاری غیرحضوری امتحانات جای تامل دارد و باید دلیل قانع کننده‌ای برای نقض قوانین داشته باشند وگرنه در برابر جان دانشجویان مسئول هستند و این کوتاهی غیر قابل پذیرش است.

ستاد استانی مبارزه با کرونا باید در مقابل قانون شکنان بایستد تا این بی نظمی‌ها در استان تکرار نشود، اگر قرار باشد هر دانشگاهی بر اساس صلاح دید خود اقدام نماید که در این صورت بهبود وضعیت نابه سامان بسیار سخت و در حد غیر ممکن خواهد بود.

همچنین در شهرستان‌هایی مانند خوی با وجود وضعیت قرمز یکی از دانشگاه‌ها برگزاری امتحانات را حضوری اعلام کرده است که باید هرچه سریع‌تر این مسائل با ورود جدی دستگاه متولی ازوقوع این اقدام جلوگیری به عمل بیاید.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید