11:35|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 21 خرداد 1399 - 10:51
کد خبر: 14467

جولان چراغ خاموش گرانی در بازار میوه ارومیه

این روزها که گرانی در همه بازارها سرک می‌کشد به بازار میوه و سیزیجات ارومیه هم رسیده تا در روزهای کرونایی که مصرف میوه از نیازهای جدی برای تقویت سیستم ایمنی بدن است به نوعی حضورش در سبد خانوار کمرنگ شود.
جولان چراغ خاموش گرانی در بازار میوه ارومیه

سرویس اجتماعی باریش نیوز، در شرایط کنونی شهر که درگیر ویروس کرونا است و بدن نیاز به تقویت ایمنی دارد متاسافنه شاهد گرانی چراغ خاموش بازار میوه ارومیه و بی انصافی برخی افراد سودجو هستیم.

مقایسه قیمت میوه و سبزیجات در مرکز شهر و حاشیه شهر با هم همخوانی ندارد طوری که در بعضی از مناطق قیمت برخی میوه‌جات نزدیک به 50 درصد و در برخی مناطق بیش از 60 و 70 درصد بالاتر از قیمت مصوب عرضه می‌شود و راستی آزمایی این قیمت ها و موضوع هم بر عهده تعزیرات و صنعت و معدن است.

بالا بودن قیمت میوه در برخی از مناطق باعث شده این کالا از سبد مصرفی بسیاری از خانواده‌های ارومیه حذف شده و تبدیل به یک کالای لوکس در این شهر شود.

گرانی برای شهروندان ارومیه دیگر عادی شده و به افزایش قیمت در چند سال گذشته عادت کردند و این کار باعث شده که برخی سودجویان بی دلیل و با دلیل قیمت اقلام مورد نیاز مردم را افزایش دهند، و هیچ ارگانی هم پاسخگو نباشد.

 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید