20:37|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1399 - 08:50
کد خبر: 14401
یادداشت:

اتحاد، انتظار مردم از نمایندگان ارومیه در گام پیشرفت

اتحاد، نمایندگان ارومیه اساسی‌ترین گام برای پیشرفت شهر محسوب می‌شود که نیاز به توجه ویژه از سوی آنان است.
اتحاد، انتظار مردم از نمایندگان ارومیه در گام پیشرفت

سرویس سیاسی باریش‌نیوز، مجلس شورای اسلامی به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و اولین تصویری که از نمایندگان مجلس ارومیه در فضای مجازی منتشر و توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد حضور هر سه نماینده این شهر در یک قاب بود.

اتحاد در این شهر می‌تواند حائز اهمیت و برای ارتقا و بهبود شرایط در زمینه‌های مختلف مهم باشد که بی‌شک برای همه آشکار و موضوعی غیرقابل کتمان است. اما باید دید آیا این اتحاد که یکی از آرزوهای دیرین مردم ارومیه است تا پایان ادامه دارد؟ و می‌توان از آن به عنوان سر آغاز تحولی نو برای رشد و توسعه همه جانبه شهر ارومیه و در نهایت آذربایجان غربی تعبیرکرد یا خیر؟

اگر هدف در ارومیه پیشرفت باشد یکپارچگی و هم صدایی نمایندگان یکی از اولویت‌هایی است که نباید نادیده گرفت و گرنه در صورتی که به این موضوع بی‌توجهی شود محرومیت‌زدایی و حرکت در مسیر پیشرفت در ارومیه و همچنین سایر شهرهای استان به سختی ممکن است.

اگرچه در زمان انتخابات التهاب و رقابت‌هایی در بین کاندیدا شکل می‌گیرد اما اکنون اوضاع متفاوت است و باید به دور از هرگونه حاشیه، تنش و صرفا برای پیشرفت شهر تلاش کرد.

نمایندگان در آذربایجان‌غربی باید از ابتدا تمام ظرفیت خود را برای آغازی پرقدرت بکار بگیرند و با ریشه‌یابی مشکلات حوزه‌های مختلف ضمن ورود در چهارچوب قانون برای حل آن‌ها اقدامات موثر را در بخش‌های مخلتف بدون فرصت سوزی انجام دهند.

مردم انتظار دارند تمام وعده‌هایی که در زمان انتخابات شاهد بودند در واقعیت نیز تحقق یابد و نمایندگان به آنان جامه‌ عمل بپوشانند.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید