15:55|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399 - 13:42
کد خبر: 14278
پاسخ مدیرعامل آب و منطقه‌ای آذربایجان‌غربی به پیگیری‌های من و باریش:

اخراج کارکنان مرتبط با ما نیست اما اجازه تصمیم‌گیری داریم!

اخراج کارکنان مشاور و پیمانی شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی ربطی به ما ندارد اما اجازه تصمیم‌گیری داریم.
اخراج کارکنان مرتبط با ما نیست اما اجازه تصمیم‌گیری داریم!

به گزارش سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پیام‌های دریافتی از سوی تعدادی از نیروهای پیمانی وابسته به سازمان آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی حکایت از اخراج ده‌ها نفر دارد  و مخاطبان در تماس تلفنی اعلام کردند پس از تغییر مدیر عامل با تعداد زیادی از همکاران مشاورو کارکنان پیمانی قطع همکاری شده بدون این که دلایل آن مشخص شود.
و کارکنان اخراجی تاکید دارند سال‌هاست در این مجموعه مشغول به کار هستند و اکنون در چنین شرایط که بخاطر شیوع کرونا مشکلات اقتصادی فراوانی وجود دارد این موضوع زندگی کارکنان بیکار شده را با مشکلات بسیاری همراه کرده است.

اتابک جعفری، مدیرعامل آب و منطقه ای آذربایجان‌غربی در گفت ‌وگو با  سرویس اجتماعی باریش نیوز، در پاسخ به پیگیری خبر اخراج کارکنان پیمانی این سازمان گفت: دسترسی نیروهای پیمانکار به اسناد مالی و محرمانه غیرقانونی است و تعدادی از این نیروها به این مجموعه رفت و آمد داشته‌اند و با دستگاه‌های نظارتی هماهنگ شده‌ایم که طوری نباشد که از پیمانکار حقوق بگیرند و به اسناد ما دسترسی داشته باشند .

وی افزود: به‌خاطر شیوع کرونا میزخدمت برای ارباب رجوع درنظر گرفته‌ایم و هر کسی بخواهد چه ارباب رجوع و چه پیمانکار تا اتمام کرونا در خدمتشان خواهیم بود و می‌توانند حضور پیدا کنند.

مدیرعامل آب و منطقه ای آذربایجان‌غربی در پاسخ به تایید یا تکذیب مسئله اخراج کارکنان گفت: من دستوری در خصوص اخراج کارکنان نداده ام و بحث تایید و تکذیب نیست و ارتباطی به ما ندارد البته اجازه تصمیم‌گیری داریم.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید