22:14|جمعه, اردیبهشت 07 ,1403
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1399 - 10:27
کد خبر: 14273
رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با باریش:

تسهیلات بانکی حمایت از رانندگان تاکسی به مرحله اجرا نرسیده است

تسهیلات بانکی که برای حمایت از رانندگان تاکسی وعده داده می‌شود در حال حاضر تحقق پیدا نکرده و پیگیر تحقق این موضوع هستیم.
تسهیلات بانکی حمایت از رانندگان تاکسی به مرحله اجرا نرسیده است

مهدی مژدهی‌فر، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه در گفت‌وگو با سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، در مورد حمایت از رانندگان تاکسی در شرایط کرونایی اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا اکثر مشاغل را با مشکلات زیادی مواجه کرده و رانندگان تاکسی نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
وی افزود: در جهت حمایت از رانندگان تاکسی در سطح شهر ارومیه، بسته‌های حمایتی به ارزش 300 هزار تومان در بین رانندگان تاکسی توزیع شد.

مژدهی‌فر ادامه داد: تسهیلات بانکی که برای حمایت از رانندگان تاکسی وعده داده می‌شود در حال حاضر تحقق پیدا نکرده است که در صورت عملیاتی شدن تسهیلات بانکی براساس تعداد خانوار به رانندگان تعلق ‌می‌گیرد و پیگیر تحقق این موضوع هستیم.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه به هوشمند سازی تاکسی‌ها نیز اشاره و تصریح کرد: شرکت‌های سرمایه گذاری که در زمینه هوشمند سازی فعال هستند باید از طریق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری، شناخته شوند و زیرساخت‌های فنی آن‌ها فراهم شود تا به مرحله اجرا برسد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید