05:35|شنبه, اردیبهشت 08 ,1403
تاریخ انتشار: 13 اردیبهشت 1399 - 12:24
کد خبر: 14270
یادداشت:

وعده‌هایی که خیال اجرا شدن ندارند

مسئولان شهری در هر مناسبتی وعده افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح آذربایجان‌ را رسانه‌ای می‌کنند اما در موعد مقرر خبری از افتتاح به گوش نمی‌رسد.
وعده‌هایی که خیال اجرا شدن ندارند

سرویس اجتماعی باریش‌نیوز، پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان چندسالی می‌شود که با هدف کاهش بار ترافیکی در ابتدای جاده مهاباد احداث شده و پیش‌بینی می‌شود بهره‌برداری از این تقاطع تا حد زیادی بتواند در مهار بار ترافیکی شهر مؤثر باشد.

این تقاطع آخرین تقاطع غیرهمسطح بر روی کمربندی میانی شهر ارومیه با ۱۵ تقاطع غیرهمسطح و ۲۲ کیلومتر طول است.

با توجه به اینکه چندسالی است که از استارت احداث این تقاطع زمان می‌گذرد اما تنها یکی از باندهای آن به بهره‌برداری رسیده و هنوز که هنوز است خبری از افتتاح باندهای دیگر وجود ندارد.

مسئولان شهری در هر مناسبتی وعده افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح آذربایجان‌ را رسانه‌ای می‌کنند اما در موعد مقرر خبری از افتتاح به گوش نمی‌رسد.

احداث پروژه‌های عمرانی نقش مهمی در توسعه شهر دارد به شرط آن که در یک مدت زمان مشخص و به خصوصی احداث و به بهره‌برداری برسد.

در چند روز گذشته شهردار ارومیه اذعان کرد که باند رفت(B3) پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان اواسط اردیبهشت ماه به بهرداری می‌رسد.

محمد حضرت پور با اشاره به اینکه مراحل پایانی باند رفت پروژه تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در حال انجام است، گفت: با اتمام آخرین اقدامات عمرانی در هفته‌های پیش رو، پیش بینی می‌شود اواسط اردیبهشت‌ماه امسال باند رفت این پروژه از سمت بلوار والفجر به سمت جاده سنتو به بهره‌داری برسد.

وی ادامه داد: با افتتاح این فاز از پروژه از ترافیک خروجی میدان آذربایجان به سمت کمربندی خاتم الانبیاء و خروجی های شهر به میزان بسیار زیادی کاسته شده و صرفه‌جویی در وقت و سوخت خودروهای شهروندان در درازمدت را شاهد خواهیم بود.

دو روز دیگر اردیبهشت به نیمه خود می‌رسد و امیدواریم این‌بار وعده‌های افتتاح باند رفت تقاطع غیرهمسطح آذربایجان به تحقق برسد.
 

نظر دهید

لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید